Vladan Hejnic: „Vážím si naší spolupráce a přeji vám vše nejlepší do roku 2019!“

S velkým respektem a úctou chci nejprve poděkovat našim zákazníkům za podporu v roce 2018. A od toho respektu a úcty to začíná – proto vznikla i Komunita Targito.


Každá firma, která vyvíjí řešení pro zákazníky si jistě uvědomuje, že jedině díky zákazníkům jde vývoj správným směrem. Vždy musíte skloubit vaše osobní představy vycházející ze studia konkurence a zkušeností ze světa a zároveň reagovat na požadavky vašich zákazníků.


Ve VIVmail.cz jsme se rozhodli v roce 2019 pustit zákazníky do řízení vývoje, protože věříme, že jedině s nimi vytvoříme platformu, která podporuje jejich rozvoj a obchodní úspěch. Vývoj řízený zákazníky je naší prioritou a proto vznikla i Komunita Targito, která navíc organizuje pravidelná setkání a vzdělávání v našem oboru. VIVmail.cz navrhuje nové funkcionality a oblasti, do kterých se společně pustíme a zákazníci říkají, co vidí jako svou prioritu.


Do nového roku 2019 vám přeji pevné zdraví, štěstí a úspěchy v práci i doma. Pokud k tomu budeme moci přispět i naší Komunitou Targito, budeme velmi šťastni,


Vladan Hejnic | CEO | „Přijměte pozvání na první společná setkání“

Více na komunitním webu!

 

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty

Víte, jak může topování od Seznam.cz pomoci vašim e‑mailovým kampaním v Targitu?

Podle politiky nastavené společností Seznam.cz patří všechna obchodní sdělení doručována uživatelům jejich schránek (seznam.cz, email.cz, post.cz) do složky “Hromadné”. Pokud si uživatelé složku nevypnou nebo nenastaví k vaší doméně pravidlo třídění…

2 minuty