VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15

Možná jste již postřehli, že letošní ročník IEA v kategorii Online Obchod vyhrál Welcome Proces společnosti Euronics, který jsme realizovali u nás ve VIVmail.cz

VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15

3.6.2016

První místo v soutěži Internet Effectiveness Awards získala společnost VIVmail.cz, největší český specialista na inteligentní e-mailing. Její kampaň pro prodejce elektrospotřebičů Euronics, jejíž návratnost za 4 měsíce od spuštění dosáhla skvělých 675 %, uspěla v kategorii Online obchod. Výsledky soutěže, kterou pořádá sdružení Asociace.biz, byly slavnostně vyhlášeny včera večer.

 

Euronics.cz se rozhodl ve svém e-shopu integrovat plně responzivní uvítací kampaň s možností registrace i přes Facebookové profily. Cílem bylo získat co největší procento potenciálních zákazníků a následně jim nabídnout personalizovaný výběr zboží. Pomocí pop-up oken, která například zákazníkovi nabízejí různé benefity spojené s nákupem na e-shopu, je sbírána i nákupní historie a chování daného zákazníka. Následným profilováním zákazníků a personalizací kampaně se zvedla výtěžnost celého e-mail marketingu internetového obchodu a ROI (Return of Investment, návratnost investice) kampaně dosáhla od 10.11.2015 do 31.3. 2016 vynikajících 675 %.

 

Podle poroty bylo kombinací uvítací a e-mailingové kampaně získáno tisíce nových profilovaných zákazníků měsíčně s výrazně vyšší nákupní konverzí. Jednalo se navíc o jednu z nejlépe zpracovaných přihlášek v letošním ročníku IEA. Cenu na slavnostním galavečeru převzal Filip Mejzlík, Business Development Manager ve VIVmail.cz, přítomni byli i další členové týmu, kteří se na úspěchu podíleli.

 

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference – jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace. Více informací na www.vivmail.cz.

 

Odkazy na články:

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na květen 2019: co třeba Den Star Wars – “Slevy útočí”?

V květnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je 1. máj nebo Den matek, čeká i například Den Star Wars. Nechte zaútočit vaše akce a slevy, to totiž není sci-fi.…

2 minuty

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty