Víte, jak může topování od Seznam.cz pomoci vašim e‑mailovým kampaním v Targitu?

Podle politiky nastavené společností Seznam.cz patří všechna obchodní sdělení doručována uživatelům jejich schránek (seznam.cz, email.cz, post.cz) do složky “Hromadné”. Pokud si uživatelé složku nevypnou nebo nenastaví k vaší doméně pravidlo třídění (více zde), nemělo by být možné doručit newsletter do složky “Doručené”. Seznam.cz připravil novinku, díky které můžete svůj newsletter v jeho schránkách ve složce “Hromadné” zvýraznit – topování e‑mailů. Targito s ním umí pracovat a výsledky našich klientů to povrzují.


Čeho můžete s topováním ve schránkách Seznam.cz dosáhnout?

  1. umístění e-mailu ve složce Hromadné na prvních 3 pozicích až po 7 dní bez ohledu na jeho otevření = e‑mail ani po prvním přečtení nezapadne mezi ostatní hromadnou poštu
  2. označení e-mailu štítkem “TIP” = váš e‑mail bude graficky zvýrazněn
  3. navýšení OR =  společnost Seznam.cz zaznamenala v celkových výsledcích nárůst průměrného open rate až k 35 %, samozřejmě je nutné vzít v potaz cíl vaší kampaně a logicky i její atraktivitu.

3 snadné kroky k využití funkce

Získání kódu pro topování

Celým procesem aktivace služby vás provede obchodník od společnosti Seznam.cz, kterému se stačí ozvat. V zásadě se bude jednat o následující tři kroky:

  1. bude vám otevřen firemní účet pro topování
  2. na uživatelský účet si dobijete peníze
  3. společnost Seznam.cz vám vygeneruje kód pro topování, který vložíte do topované kampaně

Celá služba je zpoplatněna podle množství topovaných e‑mailových adres. Za 1 000 z nich zaplatíte 180 Kč. Minimálně je dle pravidel Seznam.cz třeba zaslat za měsíc 50 000 e‑mailů ve dvou až třech fázích. Takže minimální měsíční poplatek je 9 000 Kč.


Nastavení topování v Targitu

  1. aktivujete funkci v nastavení rozesílky, kterou chcete topovat
  2. vložíte do nastavení rozesílky kód vygenerovaný firmou Seznam.cz
  3. stačí kliknout na tlačítko “uložit” a topování je nastaveno

Pro představu a snadnou orientaci v nastavení topování je vše vyznačeno v následujícím obrázku.


Jaký mělo topování dopad velmi snadno zjistíte v reportingu platformy Targito. Samozřejmostí je rozpad podle:

  1. zařízení, ze kterých příjemci otevírají vaše e‑maily
  2. operačního systému, který na zařízeních mají nainstalovaný
  3. a právě podle domén – zde tedy vidíte OR přímo na doménách od společnosti Seznam.cz

Bonus na závěr:

Chcete se o topování od Seznam.cz dozvědět další informace? Přijďte 24. června na konferenci E‑mail Restart 2019. Jedním z řečníků bude také David Finger, produktový manažer v Seznam.cz, který vystoupí v rozhovoru s Martinem Halamou z Acomware a mimo jiné budou mluvit právě i o topování. Více o konferenci se dozvíte zde.

Martin Plšek | Project Manager | “potkáme se také v úterý 11. 6. ve 14:30”

Další články, které by vás mohly zajímat

Je důležité být snílkem

Startují kampaně „back to school“ a účel opět světí prostředky Pryč jsou doby, kdy e -mailing spadal do škatulky výkonnostního marketingu. On sám tam nechtěl být. Snad jen trochu na své cestě zabloudil.…

3 minuty

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty