Benefit s velkým B? Robustnost!
Díky spojení vaší marketingové vize, technických znalostí a platforem od IBM vás už nikdo nezastaví. Ptáte se proč?
Unikátní obsah v reálném čase pro každého jednotlivého zákazníka
Libovolné automatizované kampaně přesně dle vašeho nastavení
Možnost A/B/C/D testování s automatizovaným vyhodnocením a reportingem
Pokročilá segmentace dle sdílených výsledků napříč kanály
Statistické vyhodnocování otevírání e-mailů a časová optimalizace rozesílání
Individuální landing page a webové formuláře pro každý kontaktní list
Přihlášení pouze z ověřené IP adresy, Anti-Spam Policy, The Privacy Shield aj.
Multi-channel: komunikace skrze mobilní aplikace, SMS, propojení s profily na sociálních sítích

Sofistikovaný marketing díky všem vašim datům
1) Všechna data v jednom systému = přesné informace, jaký váš zákazník je a co potřebuje
2) Přímo v nástroji si vytvoříte „customer journey“ všech vašich online a offline zákazníků
3) Začnete segmentovat například i podle lokace, času nebo počasí
4) A oslovíte své zákazníky ve správný čas na správném místě a správným kanálem
Automatizace na míru vašim potřebám
1) Představte si ten nejgeniálnější možný scénář vedení vašeho zákazníka
2) A jednoduše ho vytvořte v intuitivním prostředí Drag&Drop editoru
3) Nezapomeňte do něj zapojit i veškerá data z ostatních kanálů
4) A nakonec mu definujte možné strategie jeho uživatelské cesty


Reporting, který vám odhalí více
1) Performance Insights – propracovaný analytický a reportovací nástroj
2) Inovativní způsob pro porozumění výkonosti a dopadu vašich kampaní
3) Včetně možnosti propojení se s daty třetích stran
4) Jen tak optimalizujete výkon vašich kampaní na maximum
Zkušenosti, které váš e-mailing posunou
Chcete, aby váš e-mail marketing vydělával víc?
Zjistit, co by se dalo vylepšit?
Být v souladu s GDPR?
Technologie, bez kterých to nepůjde
Hledáte tu správnou technologii či nástroj?
Zkušeného partnera, který v tom pojede s vámi?
Nebo cestu, jak se posunout dál? Ukážeme vám ji!