E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

TELETEXT HOLIDAYS

Teletext Holidays je Brity velmi ceněna, původně byla založena jako TV informační servis, nabízející last minute dovolenou za co nejnižší cenu.

TH notebook

Společnost

Firma Teletext Holidays je Brity velmi ceněna, původně byla založena jako TV informační servis, nabízející last minute dovolenou za co nejnižší cenu. V současnosti je na poli dovolených lídrem, avšak stále rozšiřuje svou nabídku.

Úkol

Pokračujíc ve svém odkazu, ale zároveň s potřebou získat nové zákazníky, se Teletext Holidays spojil se Silverpopem, aby spolu nastavili nové cíle a vymysleli strategii, jak jich dosáhnout.

Zdvojnásobit svou klientskou databázi, za méně než rok, by bylo pro mnoho firem téměř nemožné, nicméně Teletext Holidays věděl, co je pro to potřeba udělat a jak si přitom zároveň udržet vůči novým zákazníkům svou pověst, založenou na firemním dědictví. 

Zvýšení počtu zákazníků

Řešení

Silverpop jako nástroj růstu databáze

Díky své oblíbenosti měla firma silnou fanouškovskou základnu na sociálních sítích, Avšak mimo komunitu na facebooku měl Teletext Holidays jen velmi malé možnosti, jak dát ostatním lidem vědět o svých nabídkách dovolených. A proto byla opt-in stránka, vytvořená Silverpopem, vložena na Facebooku, ale umožňovala zároveň novým zájemcům odebírání novinek přímo na jejich email. Jednalo se tedy jednoduchou a přitom efektivní cestu k navýšení klientské databáze.

Výběr dovolené je informace, se kterou se chtějí lidé podělit s ostatními, proto emaily obsahovaly odkazy Share to Social (sdílení na sociální síti) a Forward to a Friend (přeposlání příteli), aby tak bylo možné efektivní cestou dosáhnout většího povědomí o firmě a dalším registrovaným uživatelům tak usnadnit vyhledávání zájezdů.

Dalším záměrem opt-in stránky bylo také přilákání většího počtu návštěvníků na firemní web TeletextHolidays.co.uk. Výsledky byly následně testovány a poté implementovány na webovou stránku. Jelikož lidé, objednávající si dovolenou, ze své podstaty rádi cestují, byla zavedena verze pro mobilní zařízení, aby bylo možné se připojit odkudkoliv.

Chytrý způsob vedení marketingu, který se projevil především v chytré volbě spolehlivého emailového partnera, vedl k rapidnímu růstu klientské databáze a tedy i k jistotě, že tato velmi známá cestovní společnost dosáhla svého určeného cíle.

Silverpop jako nástroj pro růst firmy

Kdysi se Teletext Holidays dostával k lidem skrze televizi, nyní se ale stal multi-kanálovým médiem s webovými stránkami – stal se tak cestovní agenturou první třídy.

Bylo důležité, aby firma vytěžila maximum ze své značky, ale zároveň, aby přivítala i nové klienty, kteří si umějí chytře vybrat levnou dovolenou.

Nezáleželo na tom, jakou metodu přihlášení si noví návštěvníci vybrali – Facebook nebo web – každý nový kontakt byl přiřazen do uvítacího programu, a následně byl ze Silverpop platformy odeslán email.

Díky tomuto programu byla společnost schopna vysvětlit každému novému uživateli, co ji činí výjimečnou, co od ní může očekávat a jakých benefitů se může dočkat z obdržených emailů.

Firma si tedy nejen navýšila klientskou základnu, ale také dokázala udržet jejich zájem a zapojení do dění okolo nabídek dovolených.

Silverpop jako nástroj udržení navýšené databáze

Je logické, že pro mnoho lidí je dovolená sezonní záležitostí, nekupují ji opakovaně.

Proto bylo zavedeno preferenční centrum, pokud chtěl zákazník po dovolené zvolit vypsání z odběru novinek, byla tato zpráva odeslána právě do tohoto centra.

Klient následně dostal na vybranou, jakou frekvenci zasílání zpráv by zvolil, či dokonce zda by chtěl na několik měsíců odběr přerušit třeba až do dalšího období dovolených. Tímto způsobem se předcházelo úplné ztrátě kontaktu.

Silverpop jako multi-kanálový nástroj marketingu

Stejně jako Teletext Holidays zužitkoval email a sociální media, chtěl také využít dalších výhod multi-kanálového marketingu – rozjel tedy kampaň v rozhlase, PR a reklamu v tisku. Reklama v novinách a časopisech se sice klonila k tradičnějšímu způsobu vedení, avšak díky novému multi-kanálovému přístupu bylo možné začlenit i data získaná mechanicky, například z testování.

TH

Výsledky

Teletext Holidays dosáhl opravdu skvělého výsledku zdvojnásobení počtu své klientské databáze, a to za méně než půl roku! Amy Patel, firemní media manager, uvedla: „Data nebyla pouhým srdcem, pohánějícím naší strategii, byla srdcem celého našeho podnikání!“  Jako bonus celého snažení, kdy se firma chtěla dostat do povědomí co nejvíce lidí, uveďme, že během sezony dovolených dosáhla opravdového, co do počtu objednávek, svého vrcholu.

Úkoly

  • Rozšířit portfolio klientů.
  • Zajistit co největší propojení mezi sociálními sítěmi a ostatnímy marketingovými kanály
  • Zvýšit povědomí o společnosti obecně

Benefity

  • Zvětšení databáze zákazníků na milion méně než za půl roku.
  • Přísun zákazníků z celého světa a tudíž větší celoroční zisk
  • Přeměna konceptu na další typy zájezdů - díky zvětšení klienteli a poptávky

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing