E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

MAZDA MOTOR CORPORATION

Silverpop v marketingových kampaních japonské společnosti Mazda Motor Corporation.

Mazda Motor Corporation

Společnost

Mazda - synonymum pro nekompromisní a výjimečnou kvalitu a pro opravdový požitek z jízdy.

Marketingová strategie firmy obsahovala emailydirect maily zaměřené na tzv. Hand-Raisers, tedy osoby, které projevily zájem o příjem informací o společnosti a nabízených modelech.

Úkol

Automobilový průmysl se pohybuje ve velmi konkurenčním a soutěživém prostředí. Potřebuje proto obchodní zástupce, u kterých by daná kampaň nabrala na otáčkách. Mazda tak do své strategie zařadila různé akce na propagaci a předvádění svých modelů – vše bylo podpořeno rozesláním emailůTyto činnosti nicméně vyžadovaly spoustu zaměstnanců a zdroje na financování provozu. Mnohdy se ani nepodařilo včas dosáhnout zamýšlené pozice na trhu. Ve srovnání s jinými, více sofistikovanějšími strategiemi, tento přístup selhával.

Obchodní zástupci Mazdy si uvědomili, že musí existovat rychlejší cesta, jak svým klientům doručit nové nabídky. Chtěli takový marketingový program, jenž by byl dostatečně flexibilní ve sdělování informací o všech deseti modelech aut, tedy aby pomocí dynamických prvků poskytoval a měnil zprávy o novém dění ve firmě stejně rychle, jako se mění potřeby na trhu.

Jelikož chce kupující získat co nejvíce informací o daných modelech, Mazda musela být schopná zasílat několik emailů za sebou, ovšem tak, aniž by se již zaslané informace opakovaly. Firma potřebovala lepší nástroje pro vedení zákazníka během procesu nakupování.

 

 

Mazda emailing

Řešení

Silverpop se dal do práce. Nejprve byl vytvořen HTML email s konzistentním Mazda designem, který zobrazoval atributy každého modelu. Poté vznikl program s dynamickým obsahem vytvářející personalizované zprávy s detaily o modelu, o kterém se chtěl klient dozvědět ještě více informací. Tento program také obsahoval automaticky obnovovanou sekci emailů shodující se s aktuálními požadavky, zájmy a potřebami zákazníka. Nabízel dva benefity: významně zvýšil relevanci zpráv a prohloubil spojení se zákazníky, přičemž také zavedl vysoký stupeň automatizace, a tím tak ušetřil náklady.

Reseni Mazda Mailingu

Výsledky

Tento marketingový program pomohl Mazdě během kampaně a následného nákupu jednotlivých modelů udržet u klientů zájem a nadšení. Zaveden byl v květnu 2005 a od té doby neustále nabíral na obrátkách. Kampaň překročila daný průměr automobilového průmyslu. 

Open rate se pohybovalo okolo 80 %což je o 18 % více, nežli udává průměrná hodnota. Click-through bylo okolo 45 %.

Dle odhadu tak téměř 3 % zákazníků, kteří email obdrželi, měly o zkušební jízdu na předváděcí akci zájem. V současnosti Mazda pracuje na dalších projektech, které budou využívat bohaté možnosti Silverpop dynamického obsahu.

Úkoly

  • Zajistit sofistikovanější emailing strukturu
  • Vytvořit personalizovanou kampaň
  • Implementace dynamických prvků 

Benefity v číslech

  • 80% OPEN RATE
  • 45% zákazníků se prokliklo na stránky
  • 3% zákazníků šlo na testovací jízdu

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing