E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

KING ARTHUR FLOUR

Mouka King Arthur Flour je jedním z nejlépe prodávaných druhů mouky v USA

Případová studie King Arthur Flour

Společnost

Mouka King Arthur Flour je jedním z nejlépe prodávaných druhů mouky v USA, pekaři ji mají rádi, protožes ní pečení probíhá dobře a neobsahuje chemické přísady. Společnost King Arthur prodává všechny své mouky maloobchodníkům, pekárnám a společnostem poskytujícím stravovací služby po celé zemi. Svoje mouky, přísady do pečení a vybavení prodává také ve své maloobchodní prodejně ve městě Norwich, stát Vermont, prostřednictvím webové stránky kingarthurflour.com a katalogů ročně zasílaných milionům domácností.

,,Když jsme implementovali produkt Engage, bylo naším cílem zasílat našim zákazníkům více cílených emailů. Nyní týdně zasíláme email častěji na menší seznamy odběratelů. Tento přístup má jasnou odezvu u naší základny odběratelů, protože došlo ke 150 procentnímu nárůstu ukazatele ROI.”

Halley SilverHalley Silver
Ředitelka online marketingu společnosti
King Arthur Flour

Úkol

Email hraje v marketingu společnosti King Arthur Flour významnou roli, používá se ke vzdělávání zákazníků, zvyšování věrnosti ke značce a zvyšování příjmů. Společnost se však chtěla dozvědět více o preferencích zákazníků, aby mohla doručovat relevantnější, cílenější zprávy, které by zákazníky zaujaly ještě více.

„Naším cílem bylo zaměřit se na implementaci sofistikovanějšího emailového marketingu, což vyžadovalo nalezení emailového řešení, které by umožňovalo našemu marketingovému týmu získat hlubší pochopení potřeb zákazníků,” uvedl Halley Silver, ředitel online marketingu společnosti King Arthur Flour

Produkt společnosti King Arthur Flour

Řešení

Společnost King Arthur Flour si vybrala produkt Silverpop Engage jako svého poskytovatele emailu na základě jeho použitelnosti, funkčnosti a schopností integrace. „Naše implementace probíhala velmi hladce. Jež první den jsme zjistili, že se s platformou Silverpop snadno pracuje,” řekl pan Silver. „Když máme nějaké otázky, tým služeb zákazníkům je vždy vstřícný a pohotově reaguje.”

Nyní společnost King Arthur Flour používá produkt Silverpop Engage k zasílání dvou až tří cílených emailů svým zákazníkům týdně. Emaily zahrnují recepty, oznámení o nových výrobcích, marketingové loterie a vzdělávací zdroje pro pekaře. Společnost King Arthur Flour používá funkci Share-toSocial aplikace Silverpop Engage ve všech svých propagačních emailech k rozšiřování dosahu těchto zpráv.

„Funkce Share-to-Social nám umožňuje přesvědčovat zákazníky, aby sdíleli naše recepty na Facebooku, Twitteru a aplikaci StumbleUpon,” uvedl pan Silver. „Každý email, který zasíláme, obsahuje recept a funkce Share-to-Social umožňuje, aby se zasílané zprávy snadno staly virálními.”

Společnost King Arthur Flour také využívá funkci relačních tabulek platformy Silverpop k propojení produktu Silverpop Engage se svým systémem pro řízení objednávek k zasílání emailů na základě historie nákupních objednávek a ukazatele „cart abandonment". “Jedním z našich cílů bylo nalézt nové způsoby dalšího prodeje (remarketingu) našim zákazníkům využitím dat v našem backend systému,” uvedl pan Silver. „S flexibilitou relačních tabulek platformy Silverpop jsme schopni využít uvedená data, aby utvářela naši emailovou strategii.” Aby ještě více pochopila preference svých zákazníků, používá společnost Arthur Flour produkt Silverpop Survey společně s produktem Engage k získání dat z odpovědí na průzkumy, což jí umožňuje zasílat cílené zprávy na základě preferencí odběratelů. Společnost King Arthur tak například zašle odběratelům email, který odkazuje na průzkum.

Pomocí produktu Silverpop Survey, společnost King Arthur vytvoří dotazník kladoucí otázky jako „Na které svátky rádi pečete?” S těmito daty pak společnost King Arthur Flour cílí na zákazníky následné zprávy, jako jsou personalizované emaily s recepty k Halloweenu pro odběratele, kteří projevili zájem o dostávání receptů pro uvedený svátek.

Newsletter společnosti King Arthur Flour

Výsledky

Zkušenosti společnosti King Arthur potvrzují, že pro úspěšný emailový marketing je klíčová relevantnost. „Když jsme zaváděli produkt Engage, bylo naším cílem zasílat našim zákazníkům cílenější emaily”, řekl pan Silver. „Nyní týdně zasíláme email častěji na menší seznamy odběratelů. Tento přístup má jasnou odezvu u naší základny odběratelů, protože došlo ke 150 procentnímu nárůstu ukazatele rentability investic (ROI).”

Společnosti King Arthur se každý den přihlašují k odběru noví odběratelé emailů, tím, že se společnost zaměřuje na zasílání relevantního obsahu a povzbuzuje příjemce, aby sdíleli jejich obsah. V roce 2009 její seznam příjemců vzrostl o 20 procent, za což vděčí sdílení svých emailů v sociálních sítích, a také odkazům na svůj blog a obsahy, které upoutávají příjemce. A konečně společnost King Arthur splnila svůj cíl tím, že získala hlubší pochopení preferencí zákazníků prostřednictvím průzkumů a byla schopna využít uvedená data s relačními tabulkami platformy Silverpop.

Společnost použila tato získaná data k dalšímu prodeji (remarketingu) svým zákazníkům. Společnost King Arthur například shromáždila stovky posudků svých výrobků prostřednictvím svých emailů zasílaných po prodeji. Kromě používání těchto hodnocení ve svých emailech a webových stránkách k informování zákazníků, je společnost King Arthur také sdílí s týmy služeb zákazníkům, marketingu a merchandisingu k utváření dalšího směřování výrobku.

Úkoly

  • Chybělo porozumění zákazníkům
  • Bylo třeba implementovat strategii pro používání emailů

Přínosy

  • 20% nárůst velikosti’seznamu odběratelů během jednoho roku
  • 150% nárůst příjmů z emailu kvůli větší segmentaci
  • Nárůst příležitostí virálního marketingu prostřednictvím funkce Share-to-Social platformy Silverpop
  • Zvýšená personalizace zpráv a lepší pochopení preferencí zákazníků prostřednictvím relačních tabulek a produktu Survey.

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing