E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

FOSSIL

Silverpop Engage pomáhá obchodníkům zvýšit třikrát příjmy z marketingu

Případová studie Fossil

Společnost

Fossil je projekční, vývojová, marketingová a distribuční společnost, která se specializuje na módní a cenné spotřební zboží. Hlavní nabídky společnosti zahrnují širokou řadu módních hodinek prodávaných pod značkami, které společnost vlastní, nebo k nimž získala licenci. Společnost také nabízí doplňkové řady malého koženého zboží, pásky, kabelky, sluneční brýle, klenoty a oděvy. Výrobky společnosti Fossil se prodávají v obchodních domech a speciálních prodejnách ve více než 90 zemích po celém světě, a rovněž také na webových stránkách e-commerce společnosti.

Úkol

Emailový marketing společnosti Fossil byl prováděn v rámci společnosti. Emailem se zabýval jeden zaměstnanec společně s celou řadou dalších projektů. Obchodníci společnosti Fossil sami poznali, že se u svých kampaní setkávají s problémy dosažitelnosti, ale nebyli si jistí s tím, jak závažný problém je.

Potřebovali také získat lepší schopnosti manipulace se seznamem příjemců, aby se mohli na zákazníky lépe zaměřovat s relevantními nabídkami. Společnost si přála být schopna vytvářet marketingové kampaně, které by vytvářely silné vztahy s jejími zákazníky. Společnost Fossil si uvědomila, že potřebuje externího dodavatele, který bude lépe řídit její kampaně a pomůže ji pozdvihnout její engagement marketing na mnohem vyšší úroveň.

Fossi produkt

Řešení

Marketingový tým společnosti Fossil posoudil způsobilost řady poskytovatelů marketingové technologie a po dlouhém výběrovém řízení vybral společnost Silverpop. Hlavním důvodem rozhodnutí byla snadnost použití platformy Silverpop a její komponenty pro dynamické podávání zpráv a provádění analýz. Kromě toho zkušení stratégové společnosti Silverpop spolupracovali s obchodníky společnosti Fossil a pomáhali jim definovat programy a vyvíjet nástroje k zajištění úspěchu.

Prvním krokem bylo lepší řízení ukazatele „bounce", vyčištění seznamů a dramatické zlepšení dosažitelnosti. Jakmile byla provedena tato vylepšení, byly novými a jedinečnými způsoby realizovány strategie k zapojení zákazníků. Společnost Silverpop pomohla společnosti Fossil implementovat sérii „Welcome Series“ emailů, která zákazníkům představuje celou řadu výrobků, které společnost nabízí. 

„Do posledního emailu této série zařazujeme průzkum, který se dotazuje zákazníků, co u společnosti Fossil hledají, zda její hodinky, peněženky, sluneční brýle nebo jiné zboží,” řekl John DeCaprio, viceprezident společnosti Fossil. „Průzkum je jemnou připomínkou šířky nabídky výrobků, kterou máme. Kromě toho nám odpovědi, které obdržíme, pomáhají lépe řídit nabídky výrobků našim zákazníkům.”

Newsletter společnosti Fossil

Výsledky

Těsnou spoluprací se společností Silverpop posiluje společnost Fossil svůj růst prodejů tím, že je v interakci se zákazníky a poskytuje jim přesně to, o co se nejvíce zajímají. Po implementaci své engagement marketingové kampaně ztrojnásobila svoje prodeje oproti předchozímu roku. A každý následující měsíc společnost realizovala třínásobný nárůst v emailových prodejích oproti výsledkům předchozího roku.

„Silverpop mi neustále ukazuje, že rozumí tomu, co potřebuji, a neustále nabízí myšlenky, které mi pomohou,” 

uvedl pan DeCaprio.

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing