E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

E-MAIL MARKETING T. M. LEWIN

Eshop se společenskou módou. Kravaty, košile a saka s anglickou tradicí.

Společnost

Firma byla založena T. M. Lewinem v Londýně v roce 1898. Její sortiment se vztahoval na oblečeníod obleků přes košile až po kravaty a ležérní oděvy. Ve Spojeném království vlastní 100 poboček, má za sebou také úspěšnou online kampaň, ve které získala zákazníky z USA, Austrálie a dalších zemí. Tato propagace byla velmi důležitým strategickým krokem pro podnikání, potažmo celou značku, vlastněnou T. M. Lewinem.

Úkol

Aby mohl T. M. Lewin skloubit svůj obchod se zákazníky pocházejícími z různých koutů světa, potřeboval vhodné řešení digitálního marketingu. Takové řešení, které by zvládlo nejen spravovat velký počet klientů spolu s prospect daty (údaje o možných nejperspektivnějších klientech, zamezení plýtvání peněz na méně ziskové jedince), ale také zavést účinnou segmentaci databáze.

T. M. Lewin si byl dobře vědom hodnoty sociálních médií a komunitního marketingu, proto pokračoval v budování své prezentace na sociálních sítích. Vytvořil webovou stránku, kde mohli zákazníci najít různé rady a tipy týkající se nabízeného zboží, číst blogy a sledovat videa či navštívit oblíbenou sekci: „Jak žehlit košili.“ T. M. Lewin potřeboval poskytovatele služeb, jež by rozuměl multikanálovému marketingu a byl schopen pomoci s vyladěním mezinárodní prezentace, ať už v online nebo offline módu tak, aby působila uvolněným dojmem.

„Díky Silverpopu jsme byli schopni skloubit potenciál emailů s rychlým šířením informací na sociálních sítích, což nám pomohlo vylepšit klientskou databázi a zvýšit příjem. Jsme velmi rádi, že se díky tomuto partnerství zlepšila návratnost našich investic.“

-Guillaume Brocart, manažer digitálního marketingu firmy T. M. Lewin

Email marketing - T.M. Levin - produkt

Řešení

Použitím Silverpop Engage byl tým firmy T. M. Lewin schopen centralizovat všechny zákazníky a data o kontaktech a následně je segmentovat pomocí Engage data query funkcím. Noví členové marketingového týmu tak mohli velmi rychle projít zaučením a poté obdržet přístup k databázi.

Díky možnosti cílené komunikace spojil T. M. Lewin sociální média s emaily, aby tak zvětšil svou databázi klientů. Tým například použil Engage k rozeslání zpráv obsahujících informace o soutěži. Zákazníci mohli vyhrát víkendový pobyt v New Yorku. Email odkazoval na Landing Page, kde se po kliknutí na odkaz zobrazily veškeré dostupné informace spolu s možností přihlásit se k odběru newsletteru. Společnost do obsahu emailu také začlenila link na sdílení, aby zákazníky podpořila v šíření povědomí o této soutěži skrze sociální sítě.

Po úspěchu s  touto akcí se rozhodlo marketingové oddělení uskutečnit další soutěž, tentokrát s větším přínosem pro firmu samotnou. Opět byla použita Silverpop Landing Page a to pro kvíz s pěti otázkami. 

Zaslané newslettery také obsahovaly, kromě samotného odkazu na kvíz, informace o tom, kde bylo možné nalézt odpovědi. Během dvoutýdenní periody byly zaslány celkem tři zprávy, propagující toto klání. Kupříkladu, jeden z newsletterů propagoval nový firemní katalog, jakožto zdroj odpovědi na jednu z pěti otázek.

Aby tým firmy T. M. Lewin ještě více rozšířil povědomí o své značce, chtěl ještě více poukázat na kvalitu a dědictví této společnosti. Proto vítěz soutěže získal poukaz na nákup v hodnotě 1898 liber, což je číslo, odkazující na rok založení firmy. Dokonce i třetí místo bylo tematické, jednalo se o sumu 156 liber – to je počet stehů v knoflících firmy T. M. Lewin.

 

Newsletter T.M. Levin email marketing

Výsledky

Soutěž, kde výherce získal víkend v New Yorku, znamenala pro firmu, co se týče růstu klientské databáze, velký úspěch. Obsah, který byl natolik zajímavý, že jej klienti chtěli sdílet, zajistil společnosti 4 500 sdílení – fantastické číslo ukazující využití databáze a emailů, které vedlo k opravdu hmatatelným výsledkům.

Akce s kvízem dopadla také nad všechna očekávání; celkem na něj odpovědělo přes 20 000 osob. Návratnost byla skvělá a tým navýšil emailingový list o významný počet.

Byl zaznamenán 4% nárůst aktivity na Twitteru a o 45 % více „lajků“ na Facebooku. Díky kampani se celkové zapojení Facebooku zvedlo o 3 %, během trvání soutěžního kvízu se číslo vyšplhalo dokonce na 37 %.

Guillaume Brocart, manažer digitálního marketingu, to okomentoval slovy: „Díky Silverpopu jsme byli schopni skloubit potenciál emailů s rychlým šířením informací na sociálních sítích, což nám pomohlo vylepšit klientskou databázi a zvýšit příjem. Jsme velmi rádi, že se díky tomuto partnerství zlepšila návratnost našich investic.

Úkoly

  • Vylepšit segmentaci mezinárodní databáze kontaktů.
  • Současně zlepšit prezentaci v  sociálních médiích a zvýšit ROI.

Benefity

  • Zvýšení příjmů, odpovídající vynaloženým nákladům na 
    emailovou kampaň.
  • Nárůst o více než 4  500 sdílení, zákazníci budou v  roli Brand 
    Ambassadora (osoba, šířící povědomí o značce nebo produktu, 
    je stoprocentně přesvědčená o kvalitě a užitku).
  • O 45% „lajků“ na Facebooku a o 1000% větší míra zapojení 
    (označení to se mi líbí, sdílení, kliknutí nebo zanechání 
    komentáře).

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing