E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

Případové studie s nástrojem Silverpop

Případové stude marketingového kanálu e-mail marketingu (”emailingu”)

  • Nalezněte zcela nový obrat v automatizovaných kampaních
  • Zvýšte loajalitu zákazníků - budou u vás nakupovat častěji
  • Zvyšte obrat z emailingu
  • Neobtěžujte svou emailingovou komunikací zákazníka
  • Budujte databázi loajálních zákazníků a kupní síly
  • Dělejte e-mail marketing chytře
  • Využívejte dynamicky personalizované prvky pro konkrétního uživatele

Případová studie Conrad.cz

Conrad Electronic případová studie v emailingu - E-mail marketing Conrad

Naše případové studie

E-mail marketing T. M. LEWIN

Eshop se společenskou módou. Kravaty, košile a saka s anglickou tradicí.

Použití kreativní emailové kampaně pro lepší prezentaci v sociálních médiích a zvýšení návratnosti investic (ROI).

Přečíst případovou studii

E-mailing firmy CREATIVE CO-OP

Creative co-op se zabývá designem dekorací pro domov. V této případové studii se podíváme na výprodejní techniky v emailingu.

Použití personalizovaného email marketingu pro výprodej přebytkového zboží za co možná nejlepší ceny.

Přečíst případovou studii

TELETEXT HOLIDAYS

Teletext Holidays je Brity velmi ceněna, původně byla založena jako TV informační servis, nabízející last minute dovolenou za co nejnižší cenu.

Silverpop zvětšil databázi až na milion zaregistrovaných uživatelů, a to za méně než šest měsíců!

Přečíst případovou studii

Heinz Australia

Alliances, H.J. Heinz Co. Australia Ltd.

Díky emailovému programu došlo k růstu open rate o 47% a zvýšil se tak kontakt s relevantními zákazníky o 200%.

Přečíst případovou studii

Fabric.com e-mailing

Eshop s látkovými materiály a šicími potřebami. Dnes již fungující pod korporací Amazon.com. Jejich implementace Silverpopu v kombinaci s Coremetrics LIVEmail™ přinesla zajímavý konverzní poměr.

Použitím marketingové kampaně cílící na různé události v zákazníkově životě prodejce zvýšil svůj konverzní poměr až o 50 %.

Přečíst případovou studii

Skate-Praha

Skate-Praha.cz a Welcome kampaň, která mimo skvělý konverzní poměr přináší denně desítky nových kontaktů, které tak zvyšují efektivitu klasických newsletterů.

E-shop Skate-Praha.cz e-mailing prackticky ještě rok zpátky nenal. Od začatku spolupráce s námi po půl roce pravidelně dělají minimálně 20% obratu e-mailingem a hlavním důvodem je právě Welcome kampaň, která mimo skvělý konverzní poměr přináší velké množství nových kontaktů do databáze a zvyšuje tak obraty newsletterů.

Přečíst případovou studii

SMARTPAK EQUINE

Eshop s produkty pro chov koní. Mimo jiné nabízí vitamíny a suplementy.

Obchodník dosáhl použitím automatizace marketingu zvýšení konverzního poměru až o 50 %.

Přečíst případovou studii

Danone Nutricia

Udržte maximální pozornost čtenářů automatzivoným e-mailingem a dosahujte open ratu až 80%!
Společnost NUTRICIA (součást Danone od roku 2007) se rozhodla pro své on-line kluby „klub-maminek.cz, hrave-zdrave.cz a nutriklub.cz“ využívat pokročilé e-mailingové řešení IBM Marketing Cloud. Díky pokročilému řešení automatizovaných kampaní se NUTRICII podařilo vybudovat loajalitu maminek po celou dobu těhotenství a tři roky po porodu. 
Přečíst případovou studii

Conrad.cz

E-shop s elektronikou
  • Ztrojnásobení obratu z e-mailingu za 1,5 roku
  • Nalezněte nový obrat v automatizaci
  • 87,16 % nárůst obratu za prvních 6 měsíců
Přečíst případovou studii

FOSSIL

Silverpop Engage pomáhá obchodníkům zvýšit třikrát příjmy z marketingu

„Silverpop mi neustále ukazuje, že rozumí tomu, co potřebuji, a neustále nabízí myšlenky, které mi pomohou,” uvedl pan DeCaprio.”

Přečíst případovou studii

Thomas Cook

Cestovní společnost s letitou tradicí a její implementace Silvepropu.

Cestovní společnost použila behaviorální segmentaci, aby své klienty více zapojila do dění okolo firmy, a dosáhla tak mnohem většího zájmu o své produkty.

Přečíst případovou studii

MAZDA Motor Corporation

Silverpop v marketingových kampaních japonské společnosti Mazda Motor Corporation.

Obchodní zástupci Mazdy si uvědomili, že musí existovat rychlejší cesta, jak svým klientům doručit nové nabídky.

Přečíst případovou studii

KING ARTHUR FLOUR

Mouka King Arthur Flour je jedním z nejlépe prodávaných druhů mouky v USA

Potravinářská společnost zvýšila ukazatel rentability investic (ROI) emailingu o 150 %, díky lepšímu zaměření na cílovou skupinu.

Přečíst případovou studii

Uvažujete o inteligentním e-mailingu, ale nevíte jak začít?

Kontaktujte naše specialisty, kteří Vám jistě velmi rádi pomůžou a doporučí nejvhodnější řešení na míru.

Filip Mejzlík

Business Development Manager filip.mejzlik@vivmail.cz +420 730 102 115