E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

Marketingová automatizace SILVERPOP

SILVERPOP - pokročilé marketingové automatizace v emailingu a SMS

Silverpop umožňuje kvalitní a profesionální marketingovou automatizaci dle definovaných scénářů. Každý z těchto scénářů je možno editovat a přizpůsobovat na základě statistiky, zjištěného chování uživatele a A/B testování.

Marketingová automatizace začíná být velmi populární a jasné statistiky u našich zákazníků prokazují její efektivitu. Přinášíme Vám proto popis welcome kampaně a opuštěný košík. Více informací získáte například v případové studii Conrad Electronic. Samozřejmě nás neváhejte kontaktovat pro více informací.

Chci automatizovat     Případová studie Conrad Electronic a Silverpop

Welcome kampaň - základní automatizace marketingu

Automatizovaná kampaň, která buduje kvalitní databázi a kontakty. Získávejte nový obrat, vytěžte ze svého marketingu a značky maximum!

Sběr kontaktů a budování databáze může probíhat několika způsoby, my máme již jeden propracovaný a ověřený. Pomocí SILVERPOP spustíme jednoduše na vašich stránkách welcome kampaň. Pomocí pop-up okna či formuláře zajistíme čerstvý přírůstek do Vaší databáze. Toto pop-up okno standardně nabízí různé benefity dle Vašeho nastavení a možností.

Úspěšnost welcome kampaně se pohybuje kolem 1 až 10% z návštěvnosti dle výše benefitu a efektivnosti samotného pop-up okna. Samozřejmě také záleží na Vašem vlastním marketingu - pokud přivádí na své stránky neadekvátní návštěvy bez zájmu, je míra úspěšnosti nižší a podobá se Vašemu konverznímu poměru na stránkách. Přihlášení do odběru novinek počítáme jako mikro konverzi.

Dozvědět se více     Případová studie Conrad Electronic a Silverpop

Opuštěný košík - základní automatizace marketingu

Až 70 % zákazníků nedokončí nákup po vhození výrobku do košíku.

Náš zákazník Conrad Electronic docílil v roce 2014 navrácení 5.068 opuštěných košíků s průměrným konverzním poměrem u všech kroků cca 6 %. Zvedněte efektivnost svého opuštěného košíku o 5 až 20 % v průchodnosti.

Nejčastější důvod pro opuštěný košík je ten, že zákazník nebyl připraven k finální koupi, ale pouze se chtěl podívat, jaká bude celková finální cena produktů (cca 57 % zákazníků). Další velké procento zákazníků si do košíku odkládají výrobky pro pozdější koupi, případně je cena pro ně příliš vysoká. Jedná se klasický obchodní případ, kdy se zákazník nachází v rozhodovací fázi nákupu. Hlavním aspektem je zde většinou způsob dopravy, doba dodání, celková cena či hodnocení výrobků.

Příklad automatizované kampaně opuštěný košík:

Krok 1 - opuštěný košík do 4 hodin

Zákazník si hodí do košíku zboží a nenakoupí. Během následujících max. 4 hodin mu dorazí opuštěný košík do e-mailu. Obsahem newsletteru jsou výrobky, které v košíku má, jejich benefity a ideálně odkaz na poslední hodnocení výrobků. Zákazník je v rozhodovací fázi a potřebuje znát všechny benefity, mít možnost si zavolat na zákaznickou linku, znát hladinu dopravy zdarma a mít všechny další potřebné informace, které rozhodují o nákupu, kompletně u sebe. Pokud nakoupí, proces opuštěný košík je ukončen.

Krok 2 - opuštěný košík do 24 hodin

V případě, že zákazník nenakoupí, existuje zde několik možných scénářů. Jedná se například o druhý krok po 24 hodinách, který opět připomene benefity, opět ukáže tvář obchodníka, na kterého se může obrátit, a vyjasní podmínky dopravy, platby, vrácení zboží a reklamace. Stejně tak zde máte příležitost zákazníka přesvědčit, že služby a jeho spokojenost jsou pro Vás to nejcennější. Pokud zákazník ani poté nenakoupí, podíváme se do jeho historie a na základě ní se rozhodne, zdali proces opuštěný košík ukončit či pokračovat.

Krok 3 až 4 - opuštěný košík na základě zákazníkova chování v minulosti

Pokud zákazník vyčkává a v minulosti nedostal žádnou slevu ani dopravu ZDARMA, nabídne se mu doprava zdarma. V případě, že v historii již dopravu zdarma obdržel a nedokončil nákupní proces, nabídne se mu sleva. V případě, že v historii nevyužil ani jednu variantu, přijdou mu opět benefity, otázky a odpovědi anebo hodnocení. Zároveň je možné tyto tři hlavní výhody (doprava zdarma, sleva, benefity) kombinovat dle historického chování zákazníka.

Poslední krok následuje za 14 dní, zároveň se mu opuštěný košík připomíná v klasické hromadné poště dynamickým obsahem s opuštěným košíkem. Po měsíci a půl se program uzavírá.

Marketingové automatizace na míru

Emailingové marketingové automatizace zvedají efektivnost nejen celému e-mail marketingu (emailingu), ale celé Vaší společnosti. Máme připraveno několik kampaní, které modifikujeme vždy na míru se zákazníkem.

Naše reference naleznete zde.

Vývojářský tým VIVmail.cz je plně připraven pro implementaci automatizovaných dynamických programů pro Vaši společnost. Nejedná se samozřejmě pouze o internetové obchody (FMCG prodej, online prodávání), ale také o automatizované kampaně pro budování loajality, pro vzdělávání zákazníků a většího propojení s Vaším brandem.

V případových studiích se dozvíte praktické příklady z reálného světa inteligentní marketingové automatizace.

Kontakovat tým VIVmail.cz     Případové studie zákazníků Silvrepop