E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma
×

Error message

O technologii Silverpop IBM Marketing Cloud

Jedinečný e-mailingový nástroj pro pokročilý e-mail marketing...

  • Inteligentní e-mailingový nástroj
  • STO - časová optimalizace odesílání
  • Bezkonkurenční doručitelnost v ČR i SK
  • Pokročilé automatizované e-mailing kampaně
  • Záruka kvality a bezpečnosti IBM
  • Jednoduchá integrace do stávajících systémů (CSV/API)
  • Personalizace, A/B testování, pokročilá segmentace a další...

Kontaktovat nás     Případová studie Conrad.cz

Radim Roženek

vedoucí online obchodu, TESCOMA s.r.o.

Nasazení nástroje Silverpop v září 2013 pro nás znamenalo naprostou změnu ve strategii a výkonu email marketingu. Již v průběhu prvního roku využívání Silverpopu se nám podařilo zlepšit výsledky mailových kampaní o 100 % a zlepšující se trend i nadále udržet. Mimo jiné i díky mnoha automatickým kampaním se stále snažíme najít tu správnou cestu k inteligentnímu emailingu, který nebude zákazník považovat za nutné zlo, ale kterým jej budeme ve správnou chvíli a vhodným obsahem motivovat k nákupu nebo návštěvě prodejny. S využitím Silverpopu tuto cestu vidíme jako reálnou.”

Bezkonkurenční doručitelnost

99,87% doručitelnost

E-mailingový nástroj SILVERPOP se vyznačuje nejlepší doručitelností na trhu. U zákazníků dosahujeme téměř 100% doručitelnosti. Naprosto bezkonkurenční doručitelnost na všechny běžné servery v Čechách i v zahraničí.

Co je to doručitelnost? Proč je Silverpop tak dobrý?

Silverpop

A/B testování a další...

Možnost A/B/C/D automatizovaného testování obsahu newsletterů a předmětů. Automatizovaný reporting. Editor pro tvorbu newsletterů. Možnost nastavení práv uživatelů. Nastavování času rozesílky a délky testování. Možnost opravování odkazů i po odeslání e-mailu. Správa databáze a další...

STO - časová optimalizace rozesílání

Silverpop, jako jeden z mála emailingových nástrojů, umí časovou optimalizaci rozesílání. Co to znamená? Zákazník obdrží e-mail tehdy, když e-maily čte. Díky této technologii dosahujeme u svých zákazníků až 100% nárůst úspěšnosti.

Pokročilá segmentace

Nesegmentujte jen podle města, věku a pohlaví. Segmentujte i dle mobilního zařízení, transakční historie (co u Vás zákazník v minulosti zakoupil) a dalších. Pokročilé segmenty s rozpadem na zboží, objednávky, kategorie a uživatele...

Automatizované kampaně

Opuštěný košík, welcome proces, remarketing, upsell kampaně nejen na příslušenství, automatické hodnocení a novinky... To vše je dnes možné automatizovat. Tyto automatizované trigger kampaně často vydělávají více než standardní e-maling. Je to naprosto nový kanál, kde najdete zcela nové objednávky a obrat. Silverpop umí tyto kampaně - pokročilé segmentace a automatizace - velmi dobře spravovat. Více o automatizovaných kampaních

Webové formuláře a Landing pages

Pomocí SILVERPOP můžete tvořit individuální landing page a webové formuláře pro každý kontaktní list zvlášť. Segmentovat tedy můžete až na úroveň formulářů a landing page.

Dejte duši transakčním e-mailům

Váš e-shop či systém jistě odesílají automatizované zprávy jako poděkování za registraci, poděkování za objednávku či informace o vyskladnění. Tyto emaily můžete pomocí SILVERPOP personalizovat a vkládat dynamické obsahy. Vaše komunikace tak dostane více života a zákazník to ocení.

Multi-Channel

S profesionálním nástrojem Silverpop můžete oslovovat nejen pomocí e-mailu, ale také pomocí mobilní aplikace či SMS. Zároveň je možné newsletter propojit s profilem na sociálních sítích s možností sdílení na své sociální sítě.

Integrace a napojení na CMS/CRM

Integrace SILVREPOP je velmi jednoduchá. Komunikace se SILVERPOP může probíhat pomocí Real Time API, případně pomocí CSV. Zároveň SILVREPOP podporuje integrace do CRM, Web analytics, e-commerce a další marketingové technologie jako Salesforce.com, Microsoft Dynamics CRM, Adobe nebo Magento...

Bezpečnost a nastavení

Silverpop si zakládá na naprostém zabezpečení. Přihlásit se bez ověřené IP adresy nelze, jedná se o licencovanou technologii. Silverpop dodržuje Anti-Spam Policy, Privacy Policy, Safe Harbor Privacy Policy, Site Terms of Service. Zde naleznete Silverpop Security Team.

Naše případové studie

Thomas Cook

Cestovní společnost s letitou tradicí a její implementace Silvepropu.

Cestovní společnost použila behaviorální segmentaci, aby své klienty více zapojila do dění okolo firmy, a dosáhla tak mnohem většího zájmu o své produkty.

Přečíst případovou studii

E-mail marketing T. M. LEWIN

Eshop se společenskou módou. Kravaty, košile a saka s anglickou tradicí.

Použití kreativní emailové kampaně pro lepší prezentaci v sociálních médiích a zvýšení návratnosti investic (ROI).

Přečíst případovou studii

SMARTPAK EQUINE

Eshop s produkty pro chov koní. Mimo jiné nabízí vitamíny a suplementy.

Obchodník dosáhl použitím automatizace marketingu zvýšení konverzního poměru až o 50 %.

Přečíst případovou studii

Skate-Praha

Skate-Praha.cz a Welcome kampaň, která mimo skvělý konverzní poměr přináší denně desítky nových kontaktů, které tak zvyšují efektivitu klasických newsletterů.

E-shop Skate-Praha.cz e-mailing prackticky ještě rok zpátky nenal. Od začatku spolupráce s námi po půl roce pravidelně dělají minimálně 20% obratu e-mailingem a hlavním důvodem je právě Welcome kampaň, která mimo skvělý konverzní poměr přináší velké množství nových kontaktů do databáze a zvyšuje tak obraty newsletterů.

Přečíst případovou studii