E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

O technologii Silverpop IBM Marketing Cloud

Jedinečný e-mailingový nástroj pro pokročilý e-mail marketing...

  • Inteligentní e-mailingový nástroj
  • STO - časová optimalizace odesílání
  • Bezkonkurenční doručitelnost v ČR i SK
  • Pokročilé automatizované e-mailing kampaně
  • Záruka kvality a bezpečnosti IBM
  • Jednoduchá integrace do stávajících systémů (CSV/API)
  • Personalizace, A/B testování, pokročilá segmentace a další...

Kontaktovat nás     Případová studie Conrad.cz

Radim Roženek

vedoucí online obchodu, TESCOMA s.r.o.

Nasazení nástroje Silverpop v září 2013 pro nás znamenalo naprostou změnu ve strategii a výkonu email marketingu. Již v průběhu prvního roku využívání Silverpopu se nám podařilo zlepšit výsledky mailových kampaní o 100 % a zlepšující se trend i nadále udržet. Mimo jiné i díky mnoha automatickým kampaním se stále snažíme najít tu správnou cestu k inteligentnímu emailingu, který nebude zákazník považovat za nutné zlo, ale kterým jej budeme ve správnou chvíli a vhodným obsahem motivovat k nákupu nebo návštěvě prodejny. S využitím Silverpopu tuto cestu vidíme jako reálnou.”

Bezkonkurenční doručitelnost

99,87% doručitelnost

E-mailingový nástroj SILVERPOP se vyznačuje nejlepší doručitelností na trhu. U zákazníků dosahujeme téměř 100% doručitelnosti. Naprosto bezkonkurenční doručitelnost na všechny běžné servery v Čechách i v zahraničí.

Co je to doručitelnost? Proč je Silverpop tak dobrý?

Silverpop

A/B testování a další...

Možnost A/B/C/D automatizovaného testování obsahu newsletterů a předmětů. Automatizovaný reporting. Editor pro tvorbu newsletterů. Možnost nastavení práv uživatelů. Nastavování času rozesílky a délky testování. Možnost opravování odkazů i po odeslání e-mailu. Správa databáze a další...

STO - časová optimalizace rozesílání

Silverpop, jako jeden z mála emailingových nástrojů, umí časovou optimalizaci rozesílání. Co to znamená? Zákazník obdrží e-mail tehdy, když e-maily čte. Díky této technologii dosahujeme u svých zákazníků až 100% nárůst úspěšnosti.

Pokročilá segmentace

Nesegmentujte jen podle města, věku a pohlaví. Segmentujte i dle mobilního zařízení, transakční historie (co u Vás zákazník v minulosti zakoupil) a dalších. Pokročilé segmenty s rozpadem na zboží, objednávky, kategorie a uživatele...

Automatizované kampaně

Opuštěný košík, welcome proces, remarketing, upsell kampaně nejen na příslušenství, automatické hodnocení a novinky... To vše je dnes možné automatizovat. Tyto automatizované trigger kampaně často vydělávají více než standardní e-maling. Je to naprosto nový kanál, kde najdete zcela nové objednávky a obrat. Silverpop umí tyto kampaně - pokročilé segmentace a automatizace - velmi dobře spravovat. Více o automatizovaných kampaních

Webové formuláře a Landing pages

Pomocí SILVERPOP můžete tvořit individuální landing page a webové formuláře pro každý kontaktní list zvlášť. Segmentovat tedy můžete až na úroveň formulářů a landing page.

Dejte duši transakčním e-mailům

Váš e-shop či systém jistě odesílají automatizované zprávy jako poděkování za registraci, poděkování za objednávku či informace o vyskladnění. Tyto emaily můžete pomocí SILVERPOP personalizovat a vkládat dynamické obsahy. Vaše komunikace tak dostane více života a zákazník to ocení.

Multi-Channel

S profesionálním nástrojem Silverpop můžete oslovovat nejen pomocí e-mailu, ale také pomocí mobilní aplikace či SMS. Zároveň je možné newsletter propojit s profilem na sociálních sítích s možností sdílení na své sociální sítě.

Integrace a napojení na CMS/CRM

Integrace SILVREPOP je velmi jednoduchá. Komunikace se SILVERPOP může probíhat pomocí Real Time API, případně pomocí CSV. Zároveň SILVREPOP podporuje integrace do CRM, Web analytics, e-commerce a další marketingové technologie jako Salesforce.com, Microsoft Dynamics CRM, Adobe nebo Magento...

Bezpečnost a nastavení

Silverpop si zakládá na naprostém zabezpečení. Přihlásit se bez ověřené IP adresy nelze, jedná se o licencovanou technologii. Silverpop dodržuje Anti-Spam Policy, Privacy Policy, Safe Harbor Privacy Policy, Site Terms of Service. Zde naleznete Silverpop Security Team.

Naše případové studie

MAZDA Motor Corporation

Silverpop v marketingových kampaních japonské společnosti Mazda Motor Corporation.

Obchodní zástupci Mazdy si uvědomili, že musí existovat rychlejší cesta, jak svým klientům doručit nové nabídky.

Přečíst případovou studii

Danone Nutricia

Udržte maximální pozornost čtenářů automatzivoným e-mailingem a dosahujte open ratu až 80%!
Společnost NUTRICIA (součást Danone od roku 2007) se rozhodla pro své on-line kluby „klub-maminek.cz, hrave-zdrave.cz a nutriklub.cz“ využívat pokročilé e-mailingové řešení IBM Marketing Cloud. Díky pokročilému řešení automatizovaných kampaní se NUTRICII podařilo vybudovat loajalitu maminek po celou dobu těhotenství a tři roky po porodu. 
Přečíst případovou studii

SMARTPAK EQUINE

Eshop s produkty pro chov koní. Mimo jiné nabízí vitamíny a suplementy.

Obchodník dosáhl použitím automatizace marketingu zvýšení konverzního poměru až o 50 %.

Přečíst případovou studii

Fabric.com e-mailing

Eshop s látkovými materiály a šicími potřebami. Dnes již fungující pod korporací Amazon.com. Jejich implementace Silverpopu v kombinaci s Coremetrics LIVEmail™ přinesla zajímavý konverzní poměr.

Použitím marketingové kampaně cílící na různé události v zákazníkově životě prodejce zvýšil svůj konverzní poměr až o 50 %.

Přečíst případovou studii