Responzivní UI Targita, které otevírá nové možnosti

Kromě moderního vzhledu, intuitivní navigace a responzivity jsme vše vyvíjeli tak, aby šlo o komplexní řešení, které nám umožní všechny naše plány rychle realizovat. Do konce roku 2018 se například můžete těšit na vylepšený reporting.


Benefity nového UI:

  • responzivní prostředí = výsledky e-mailingu si můžete zkontrolovat třeba cestou do práce na vašem tabletu
  • intuitivní prostředí = šetříme vám čas, energii a vlastně i peníze
  • přehlednější navigace v rámci jednotlivých sekcí uživatelského rozhraní = radost z kreativní práce

Nejlépe vám to můžeme demonstrovat na následující ukázce:


Nasloucháme našim klientům. Společně s nimi jsme vymysleli, jak v naší platformě vytvořit systém na třídění a vyhledávání jednotlivých kampaní. Ten vám přinese dva zásadní benefity:

  • ve výčtu kampaní přehledně vidíte kromě náhledu i předmět, preheader, základní výsledky a máte možnost rovnou směřovat na detailní report kampaně
  • automatizované kampaně můžete jedním kliknutím začít testovat a kdykoliv je stejně tak jednoduše zapnout a vypnout

Právě proto vše připravujeme s našimi klienty. Cílem je jednoduché věci ponechat jednoduchými. Ze zkušeností našich klientů s ostatními e-mail marketingovými nástroji víme, jak je to paradoxně strašně složité, například v rámci třídění a vyhledávání jednotlivých kampaní, navrhnout UI intuitivně a jednoduše.


Co vás čeká: Intenzivně pracujeme na spuštění vylepšené verze reportingu, která vám poskytne detailnější informace o e-mail marketingových kampaních, abyste měli možnost cokoliv lépe analyzovat a posunout tak váš e-mail marketing zase o krok blíže k vašim zákazníkům.


Bonus na závěr: Nechceme být jen váš dodavatel, ale partner ve světě e-mail marketingu. Pro rok 2019 plánujeme sérii nejrůznějších benefitů, jako workshopy, webináře, přednášky, případové studie našich klientů a například i možnost sledovat a prioritizovat RoadMapu vývoje naší platformy.

První setkání v průběhu ledna se bude věnovat právě otázkám reportingu a UI. Přivítáme zástupce významného e-shopu, který vám názorně předvede, co vše se během více než ročního vývoje interního reportingu naučil. Setkání doplníme o praktické přednášky členů našeho týmu a samozřejmě i o všechny novinky a plány ohledně Targita… to ale zase příště.


Lukáš Balek | Marketing Manager | „potkáme se ve čtvrtek 17.1. v 9:00“

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty

Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing…

2 minuty