E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma
100+ klientů

​Našimi klienty jsou střední až velké společnosti z retailu, telca, banky, pojišťovny a mnohé jiné. V roce 2004 to je více než 35 klientů v ČR a SR. V současné chvíli máme již přes 100 spokojených zákazníků.

Případová studie Conrad.cz

Ztrojnásobte obrat a výnos z e-mailingu

Conrad.cz zažíval v letech 2011 až 2012 stagnaci v nárůstu obratu z hromadného e-mailingu. Zvyšování frekvence rozesílání hromadných e-mailů nepomáhalo a mělo minimální vliv na obrat. Obraty z jednotlivých newsletterů klesaly...

 

Přečíst celou studii

Conrad Electronic případová studie v emailingu - E-mail marketing Conrad

Naši klienti

Zobrazit všechny klienty

Zvyšte svůj obrat z e-mailingu i Vy.

Máme nejvíce zkušeností v ČR a SR z oboru Behavioral Marketing Automation.

Chci chytrý e-mailing

Naše případové studie

MAZDA Motor Corporation

Silverpop v marketingových kampaních japonské společnosti Mazda Motor Corporation.

Obchodní zástupci Mazdy si uvědomili, že musí existovat rychlejší cesta, jak svým klientům doručit nové nabídky.

Přečíst případovou studii

Conrad.cz

E-shop s elektronikou
  • Ztrojnásobení obratu z e-mailingu za 1,5 roku
  • Nalezněte nový obrat v automatizaci
  • 87,16 % nárůst obratu za prvních 6 měsíců
Přečíst případovou studii

FOSSIL

Silverpop Engage pomáhá obchodníkům zvýšit třikrát příjmy z marketingu

„Silverpop mi neustále ukazuje, že rozumí tomu, co potřebuji, a neustále nabízí myšlenky, které mi pomohou,” uvedl pan DeCaprio.”

Přečíst případovou studii

Thomas Cook

Cestovní společnost s letitou tradicí a její implementace Silvepropu.

Cestovní společnost použila behaviorální segmentaci, aby své klienty více zapojila do dění okolo firmy, a dosáhla tak mnohem většího zájmu o své produkty.

Přečíst případovou studii