Plán na září 2019: (ne)BUĎTE vále(CZECH)

V září nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Začátek školního roku (probouzí se i Komunita Targito) nebo První podzimní den čekají i zajímavé příležitosti jako: Den, kdy mluvíme jako piráti nebo kombinace Mezinárodního dne turistiky a Dne české státnosti. Jinými slovy: (ne)BUĎTE vále(CZECH)!


2.9. | Začátek školního roku

Hurá! Konec prázdnin, tak šup zpátky do školy. To asi nebude veselý pokřik většiny dětí, ale rodičů ano! Zaslouží si to za jistě náročné letní prázdniny. Dopřejte jim inspiraci, jak trávit společný čas jen ve dvou. Ženy ocení tipy na nové kousky do šatníku a muži se nadchnou pro novinky ze světa technologií a elektroniky. Tedy pokud jsou vaši zákaznici fanoušci genderových stereotypů. 🙂


5.9. | Mezinárodní den charity

Správný čas ukázat svým zákazníkům, že i nakupování může mít hlubší smysl. Například tím, že věnují nějakou tu kačku z nákupu na dobrou věc. Dámy mi jistě porozumí, že je to velmi dobrý krok pro nákupy bez výčitek. 🙂


8.9. | Mezinárodní den gramotnosti

Jděte na to “chytře.” Speciální nabídka “chytrých” produktů pro ještě “chytřejší” zákazníky. Ukažte, že nakupování u vás je zábava, často i velmi poučná. Co takhle ke každému nákupu nabídnout hlavolam či kvíz a správné řešení odměnit maličkostí? 


17.9. | Snídaně Komunity Targito

Přijměte pozvání na snídani, kde se ústy 4 řečníků dozvíte jak využít “Automatizace a data ve vaší strategii.” Kromě členů týmu VIVmail.cz vystoupí i Janek Žežula z Lékárna.cz.

Registrovat se!


19.9. | Den, kdy mluvíme jako piráti

Šance se opět zaměřit na ty naše malé “piráty”, kteří už jistě vyměnili svoje tužky a propisky za dobrou svačinu nebo je někde po cestě do školy jednoduše ztratili. Pošlete tipy rodičům, jak se na tyto situace připravit. Mít tedy veškeré školní vybavení pro své ratolesti po ruce. Může se jednat nejen o školní pomůcky, ale také o oblečení či další věci, které se “pirátům” během školního roku podezřele ztrácí, ničí, nelíbí atd. 

Chcete vědět více o komplexních kampaních?


21.9. | Mezinárodní den míru

Usmiřujme se a smiřme se… Například s tím, že některým designovým kouskům a nábytku už odzvonilo. Pojďme se zaměřit na kampaně pro vytvoření pohodového domácího prostředí. Protože tam, kde se budou zákazníci cítit skvěle, tam najdou i klid a mír.


22.9. | Evropský den bez aut

Je potřeba šetřit životní prostředí a tato výzva si žádá své hrdiny. Udělejte ze svého brandu hrdinu. Ukažte zákazníkům, že i vy se angažujete tímto směrem a nabídněte jim produkty, které jsou v harmonii s přírodou. 


23.9. | První podzimní den

„Jediný, co je jistý, je na podzim padající listí“. Ujistěte své zákazníky o tom, že padat bude nejen listí, ale také ceny. Podzimní slevy jsou jistým krokem k úspěšné podzimní kampani a k veselé podzimní náladě. 


27.9. | Mezinárodní den turistiky & 28.9. | Den české státnosti

Co takhle propojit Den české státnosti s tematicky zaměřenou kampaní na turistiku a volnočasové aktivity? Jinými slovy, udělat kampaň pro aktivní poznávání krás naší země. Tak (ne)BUĎTE (vále)CZECH a vyražte objevovat krásy ČECH. Být zavřený doma je OUT.  Pošlete zákazníkům tipy na vaše produkty, podporující turistiku v naší matičce zemi. 


29.9. | Mezinárodní den srdce

Srdci neporučíš. Co takhle marketingová kampaň na srdcové produkty? Příležitost, jak budovat svůj brand! Každý máme svou srdcovku a pokud ji navíc nabídnete s časově omezenou slevou, tak jí žádný srdcař neodolá.


Věděli jste, že..

pěší turistika je v naší zemi statisticky nejoblíbenějším sportem? Pravidelný pohyb je nejen dobrý pro vaše tělo, ale také pomůže uvolnit stres a navodit psychickou pohodu.

TIP: připravte například sezónní brandové kampaně se zaměřením na produkty, které mají pro vaše zákazníky největší přidanou hodnotu a zahřejí dobrou náladou. Co je potěší s příchodem zimy? Jak taková nabídka řekne: “Milý zákazníku, jsme tu pro vás?”


Anna Utěšená | Marketing Specialist

Další články, které by vás mohly zajímat

Kouzelné slovo “sleva”

Laciná cesta, jak draze uplácet své zákazníky. E‑mailing je velmi silný a ambiciózní kanál z pohledu výkonnosti a stejně tak i efektivity. Tečka. Osvobodil se ze škatulky “výkonostního kanálu na okraji marketingového mixu” a s úsměvem na tváři si ponechal titul nejvýkonnějšího kanálu z pohledu PNO…

3 minuty

Plán na listopad 2019: WebTop100 a Affiliate konference

V listopadu nás kromě již klasických příležitostí pro tematické kampaně jako jsou Black Friday nebo Svatý Martin na bílém koni čeká i zajímavé příležitost netradičně uchopit Světový den mužů…

3 minuty