Plán na únor 2019: připravit alespoň jednu originální kampaň! Inspirujte se například “Slevou jako prase” z dílny Feedo.cz

V únoru nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je například Valentýn čeká i Čínský nový rok nebo Předávání Oscarů. Zároveň se změnily některé termíny plánovaných setkání naší Komunity Targito. Inspirujte se významnými daty…


2.2. | Hromnice
“Na Hromnice o hodinu více.” Připravte speciální kampaň s limitovanou hodinovou slevou na tento den, která už se nemusí nikdy opakovat. Nezapomeňte na odpočet času.


4.2. | Světový den boje proti rakovině
Tento den můžete využít například pro vzdělávací kampaň – jak je důležité dbát o své zdraví. Možná máte na skladě i nějaké produkty, které by se k této kampani mohly hodit…


5.2. | Čínský nový rok
Letošní rok bude ve znamení prasete. Skvělou inspirací pro vás může být e-mailingová kampaň společnosti Feedo.cz, která v roce 2017 přišla s tématikou: “Oslavte s námi Masopust. Čekají na Vás slevy jako prase.” Podtitul zněl: “Máte pocit, že Vaše děti jsou občas jako prasátka? Vyzkoušejte naše tipy.”

Podívat se na kampaň


10.2. | Světový den manželství
Sice o 4 dny později slaví téměř celý svět svátek zamilovaných, tedy svatého Valentýna, to vám ale nebrání využít tento den marketingově. Manželství je totiž hlavně o vytrvalosti, toleranci a běhu na dlouhou trať. Najděte ve svém sortimentu produkty, kterými mohou vaši zákazníci překvapit svého životního partnera.


13.2. | Světový den rádia
Pokud patříte mezi e-shopy s elektronikou, nesmíte si tuto příležitost nechat ujít. Speciální kampaň na vše, co vašim zákazníkům zpříjemní den oblíbenou hudbou, se přímo nabízí.


14.2. | Valentýn
Máme pro vás jedno doporučení: u takto významných událostí se nevyplácí podcenit načasování a kreativní formu obsahu. Začněte s kampaní včas a pokud možno originálním způsobem, ať nezapadnete, ale naopak vyčníváte v záplavě tradičních nabídek.


21.2. | Mezinárodní den průvodců cestovního ruchu
Patříte mezi společnosti, které nabízejí zájezdy nebo zážitky? Tento den je ideální příležitostí, jak originálně začít seznamovat své zákazníky s tím, co chystáte na letošní sezónu.


24.2 | Předávání Oscarů
Představte si sérii kampaní, kde každý den udělíte nového Oscara za oblíbenost / praktičnost / nejlepší výkon / nejlepší design / nejlepší hodnocení atd. několika vašim produktům, které samozřejmě doporučují všichni Oscaroví kritici, recenzenti, autoři, dramaturgové… ale hlavně hvězdy všech nových Oscarových filmů. Zapojte fantazii, nechte grafikovi volnou ruku a udělejte jednou svou kampaň úplně jinak.


26.2. | Potkáme se na konferenci Marketing & Media
Její lednový termín byl přesunut. Brzy vám vše upřesníme na webu Komunity Targito.


28.2. | Komunita Targito: workshop Copywriting od A do Z
Předejte si tento termín do kalendáře, ať nepřijdete o tento workshop. Na jeho programu nyní intenzivně pracujeme.


Věděli jste, že…
podle posledních průzkumů až 88 % lidí vzdá do 6 týdnů svá novoroční předsevzetí?

Velké množství e-shopů na našem trhu spustilo se začátkem ledna kampaně na motiv “novoroční předsevzetí.” Polovina února je přesně ten správný čas, pokusit se je u vašich zákazníků probudit.

TIP: Co třeba podpořit jejich plány kampaní ve stylu “jarní detox?”

 

Lukáš Balek | Marketing Manager | „rád vám pomohu s přípravou originálních kampaní“

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty

Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing…

2 minuty