Plán na říjen 2019: hlavně Nevypustit Duši!

V říjnu nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Helloween, Světový den zvířat nebo Mezinárodní den úsměvu čekají i zajímavé příležitosti pro budování vztahu se zákazníky, jako je Světový den duševního zdraví. Jinými slovy: Nevypusťte Duši! 


1.10. | Mezinárodní den cyklistiky

Rozjeďte to s vašimi zákazníky a nechte je pořádně šlápnout do pedálů. Nemusí být milovníky cyklistiky, aby oslavili tento mezinárodní den. Rozhýbejte je nejen na kole, a to díky tipům na nejrůznější sportovní aktivity podpořené nabídkou zajímavých produktů. 


4.10. | Světový den zvířat

Čas rozveselit pejska a kočičku dobrou kostí nebo rybičkou. A nezapomeňte i na páníčky a paničky. Protože všichni jsme tak trošku zvířátka… a naše instinkty se jen tak nezastaví. Takže i takový Světový den zvířat může být klidně plný erotiky. 


5.10. | Mezinárodní den úsměvu

Kdo by se nesmál rád? Velký úsměv můžete vykouzlit svým zákazníkům i vy. Pošlete například nabídku produktů doplněnou o vtipné hlášky, jako: “Kupte si novou kabelku pro velkou holku!” nebo “Jak se stát pořádným chlapem? Kdepak rvačkou, ale pořádnou hračkou!”. Na to se dá “navléknout” tolik produktů, že nebudete vědět, čím je rozesmát dřív 🙂  


9.10. | Světový den pošty & 10.10. | Světový den duševního zdraví

Pošťák Ondra zvoní dvakrát i více. Pohlaďte své klienty po duši tím, že jim nabídnete například poštovné zdarma při koupi – podmínku si doplňte sami. Nezapomeňte i na produkty pro duševní rovnováhu. Mrkněte také na reportáž z pohodového setkání naší Komunity Targito na téma “Nevypusť duši” a nechte se inspirovat.

Chci Nevypustit Duši


16.10. | Světový den výživy & 20.10. | Mezinárodní den kuchařů

Co je správná výživa? Ta, v níž se maminka vyžívá. Nikdo si to nechce u maminek zavařit, proto je dobré na ně myslet při každé příležitosti. Pošlete vašim zákazníkům tipy, jak potěšit maminky a všechny kuchařské mágy v kuchyni. Vylepšit si kuchyni to chce um, tak pošlete i designerské tipy. K dobrému jídlu patří samozřejmě i kvalitní pití. Tak s chutí do toho!


24.10. | Světový den pro rozvoj informací & 28.10. | Vznik samostatného československého státu

Kolik toho vaši zákazníci vědí o historii našeho státu? A o historii některých vašich produktů? Popište jejich vývoj až po současnost a připojte další zajímavosti. Takový “produktový workshop” nezní vůbec špatně a je to ideální příležitost představit přidané hodnoty vašich produktů. 


31.10. | Halloween

Každý máme strašáka ve své skříni. A někdy i v zrcadle. 🙂 Je čas vymést staré strašáky a vyměnit je za ty, které jsou “in”. Pošlete klientům aktuální hitovky, jako je nadupanej foťák, aktuální stylovky do bytu nebo nové vychytané produkty, které vám usnadní úklid. Také je potřeba poohlédnout se (nejen) po módních doplňcích, které aktuálně frčí. Vydlabané dýně už jsou ohrané, zkuste to jinak, originálně.  


Věděli jste, že..

s duševní pohodou a  úsměvem na tváři je nyní hodně spojován životní styl “Hygge” . Pochází z Dánska, které je považováno za nejšťastnější národ světa a vyjadřuje umění vytvořit si pohodový příjemný život zaměřený na krásnou atmosféru sdílenou (nejen) s našimi nejbližšími. 

TIP: každého potěší, když mu jeho oblíbený e-shop tu a tam pošle newsletter, které má za cíl potěšit ho a ukázat, jak lze třeba i díky konkrétním produktům dosáhnout pohodové a příjemné atmosféry. Dejte si to za cíl i vy!


Anna Utěšená | Marketing Specialist

Další články, které by vás mohly zajímat

Komunita Targito & Marketingový Institut

Věděli jste, že 1+1 se může v určitých případech rovnat 3? V jakých? To když je přidaná hodnota pro všechny zúčastněné víc než hmatatelná. Komunita Targito navázala úzkou spolupráci s Marketingovým…

< 1 minut

Marketingové „perpetuum mobile“

Srdcem pomyslného „stroje“ je zákazník a motorem data, která o něm máte. On zná odpovědi na otázky: co dělat s koncem zlaté éry PPC…

2 minuty