Plán na prosinec 2019: máte právo “hodit se do gala” a užít si krásné Vánoce

Co nás čeká a nemine v prosinci? Kromě Mikuláše nebo Silvestra například Den lidských práv, který přímo vybízí k tématické kampani. A samozřejmě Vánoční svátky a čas pohádek. Takže i příležitost na pohádkovou kampaň.


5.12. | Mikuláš

Mikuláš ztratil plášť, Mikuláška sukni… Každý z nás někdy něco zapomněl nebo ztratil. Ideální šance spojit příjemné s užitečným a připravit Mikulášskou nadílku pro děti v podobě dárků, které jsou zároveň přínosem pro jejich paměť a rozvoj. A nezapomeňte, že trénovat by měli i dospělí. Holt stáří si nevybírá…


10.12. | Den lidských práv

Příležitost dokázat klientům, že u vás “bezpráví” nehrozí. Mají totiž právo: sedět na pohodlném sofa, nosit kvalitní oblečení, pořídit si stylové doplňky, novou pračku nebo ledničku, ty nej Vánoční dárky pro své milované nebo pít ty nejkvalitnější vína světa.


11.12. | Mezinárodní den hor

Každý ví, že “láska hory přenáší”. Vaši zákazníci se mohou přenášet přes hory nejen s “láskou”, ale třeba i s novou lyžařskou výbavou a v pohodlném oblečení. Nezapomeňte na jejich imunitu, kterou je potřeba v zimním období hojně podporovat. Už jen proto, aby se přes hory přenesli ve zdraví.


22.12. | První zimní den

Připomeňte se zákazníkům s tipy na kvalitní zimní spánek. Nemusí jít jen o matrace a postele. Se spánkem souvisí i výběr správného ložního prádla, příjemné a čisté prostředí, pohodlné pyžamo a nakonec i dobrá ranní káva, která nastartuje nový den. A to se po vášnivé noci počítá 🙂


24 – 26.12. | Vánoční svátky

Na Vánoce chce každý udělat radost svým nejbližším. Proto je to ten správný čas rozradostnit i své zákazníky. Krásná příležitost se převléknout za Ježíškova pomocníka a obdarovat všechny nějakou maličkostí. Dopřejte jim Šťastné a Veselé Vánoce doslova a do písmene.


31.12. | Silvestr

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1…RESTART! Jaké předsevzetí si asi letos dají vaši zákazníci? Že nebudou pít? To chce nabídku kvalitních vín. Že se nebudou přejídat? Pochlubte se skvělými recepty. A že nebudou utrácet? Ale když… Slušní kluci a hodné holky nejsou v módě. Občas je zlobení prostě nutné. To je šance ukázat, že jste naladěni na stejnou vlnu a pro porušení předsevzetí máte pochopení.


Věděli jste, že…

o Vánocích narůstá sledovanost televize až o 50% ? Dospělí Češi jsou v období Vánoc na prvních příčkách ve sledování pohádek v kontextu všech evropských zemí. A my říkáme, proč toho nevyužít?

TIP: vytvořte nějakou ze svých kampaní jako Vánoční pohádku a dejte tak svým zákazníkům příležitost, si v rodinném kruhu během reklam přečíst něco právě od vás.


Anna Utěšená | Marketing Specialist

Další články, které by vás mohly zajímat

E-mailem k srdci zákazníka

Jak namíchat správný koktejl výkonnosti a efektivity ve světě e-mailingu. E-mail marketing v největším čistě internetovém obchodu s léky ve střední Evropě, Lékárna.cz, dosáhl s koncem roku 2018 pomyslného vrcholu ve světě výkonnosti…

3 minuty

Jak na automatizace – 4. díl: Proč?

Původně jsem myslel, že tento miniseriál bude mít tři díly. Komu? Kdy? Co a jak?, ale když jsem ho dopsal, napadlo mě ještě jedno téma. A to Proč? Pomohou vám v rozhodování, zda se automatizacemi vůbec zabývat…

2 minuty