Plán na listopad 2019: WebTop100 a Affiliate konference

V listopadu nás kromě již klasických příležitostí pro tematické kampaně jako jsou Black Friday nebo Svatý Martin na bílém koni čeká i zajímavá příležitost netradičně uchopit Světový den mužů. Hlavně nás ale čekají dvě významné události, na kterých se můžete potkat i s naším týmem. A to WebTop100 a Affiliate konference.


1.11. | Mezinárodní den veganství

Jednou z motivací, proč si lidé vyberou veganský životní styl, může být zdravotní benefit. A kdo by nechtěl být zdravý? Ukažte svým zákazníkům, jak mohou podpořit své zdraví produkty z vaší nabídky. (Ne)veganům můžete poslat tipy na produkty, které zaručeně prodlouží život, aniž by museli přestat jíst maso a veganům zase tipy na produkty, které posunou jejich “vegan style” o další úroveň. Proti gustu žádný dišputát.


5.11. | Affiliate konference

Blíží se v pořadí již 14. Affiliate konference naší sesterské společnosti VIVnetworks.com. V prodeji jsou poslední lístky na setkání, které každoročně udává směr česko-slovenského affiliate marketingu. Kdo zaváhá, nejede!

Registrovat se


11.11. | Svatý Martin na bílém koni

Mýty jsou od toho, aby se bořily. Svatomartinská husa, Svatomartinské víno, Martin na bílém koni? Tím vším si připomínáme poutníka Martina, který se ale nekrmil husou ani nepil víno. Z vojáka Martina se stal mnich poté, co se rozdělil se žebrákem o svůj plášť. Svými dobrými skutky obdarovával mnoho lidí. To je ta správná příležitost nabídnout svým zákazníkům pár tipů, jak se stát v tento den “dobrákem” Martinem. Například tím, že nakrmí husou celou svou rodinu, své přátelé budou opíjet dobrým vínem, nebo obdarují své nejbližší malým smysluplným dárkem. Nechte je, ať jsou letos na koni právě oni. 🙂


12.11. | WebTop100

Na této konferenci v rámci bloku Inspirativních case studies představíme hodně zajímavou kampaň z naší dílny. Na pódiu společně vystoupí náš Lukáš s Jankem Žežulou. Pro naše partnery a klienty máme možnost zajistit výhodnější cenu vstupenky.

Více o konferenci   Napsat si o slevu!


17.11. | Den boje za svobodu a demokracii

Příležitost osvobodit zákazníkovo peněženku nabídkou na zboží, u kterého se vyplatí připlatit. Ne vždy je totiž levnější koupě výhodná. Připomeňte svým zákazníkům slova našich babiček: “nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné boty” a nabídněte jim exkluzivní produkty s nejlepšími recenzemi. Ale pozor. Tento den není dvakrát vhodné tlačit své zákazníky k nákupu, přeci jen oslavujeme “demokracii!”


19.11. | Mezinárodní den mužů

Využijte možnost, jak dát mužům v tento slavný den dárek tak trochu jinak! Říká se totiž: “spokojená žena, spokojená domácnost.” No a ve spokojené domácnosti je většinou i spokojený muž. Z toho logicky vyplývá, že v tento den bychom měli obdarovat nejen muže, ale vlastně hlavně ženy. Případně nabídnout párové dárky, které si užijí oba. A tady se fantazii (čtěte erotice) meze nekladou. 🙂


19.11. | Manažerský klub při PEF ČZU

Co bychom to byli za e‑mailingovou Komunitu, kdybychom se nestarali o vzdělání budoucích generací marketérů? Lukáš vystoupí se svou přednáškou na téma co všechno čeká e‑mail marketéra v prvním roce jeho práce na akademické půdě v rámci Manažerského klubu při PEF ČZU. Přednáška je dostupná široké veřejnosti a určena hlavně pro začátečníky v oboru, ale díky praktickým ukázkám kreativních kampaní si přijdou na své i pokročilý e‑mail marketéři.

Chci vědět více


21.11. | Světový den televize

Všichni bychom chtěli být televizní hvězdou. Dokonce i “ovčák Jiří” by ji chtěl být. V tento den se nabízí příležitost ukázat svým zákazníkům tipy na ty nejlepší televize na trhu, kterými ohromí všechny své přátelé nebo celou rodinu a stanou se tak televizní “hvězdou”, i když v trochu jiném slova smyslu. Určitě nesmíte zapomenout na tipy pro stylový “ohoz”, módní doplňky a kvalitní kosmetiku, kterou každá televizní hvězda musí pro svou hvězdnou image mít.


25.11. | Mezinárodní den bez nákupů & 29.11. | Black Friday

Spojit nespojitelné? Proč ne? Mezinárodní den bez nákupů můžete se zákazníky oslavit tak, že jim zašlete tipy, jak se v tento den zabavit a ušetřit peníze, protože… Hned za pár dní přichází černý pátek a ten pro ně rozhodně nebude černým! Je to vlastně krásná příležitost, jak už v pondělí začít tematicky a nenásilně směřovat své zákazníky k pátečním slevám.


Věděli jste, že…

nejpravděpodobnější teorie vzniku “Black Friday” říká, že přibližně v tento den se společnosti v USA a Kanadě historicky dostávali v rámci ročního hospodaření z červených čísel a přecházeli do zisku, tedy do čísel černých.

Druhá nejčastěji zmiňovaná teorie říká, že se jednalo o popis velkého dopravního zmatku, který tradičně násladoval po Dni díkuvzdání.

TIP: odlište se od konkurence o dejte svým kampaním na téma “Black Friday” hlubší rozměr právě skrze příběh tohoto dne a příběh vašich produktů.


Anna Utěšená | Marketing Specialist

Další články, které by vás mohly zajímat

Kouzelné slovo “sleva”

Laciná cesta, jak draze uplácet své zákazníky. E‑mailing je velmi silný a ambiciózní kanál z pohledu výkonnosti a stejně tak i efektivity. Tečka. Osvobodil se ze škatulky “výkonostního kanálu na okraji marketingového mixu” a s úsměvem na tváři si ponechal titul nejvýkonnějšího kanálu z pohledu PNO…

3 minuty

Jak na automatizace – 3. díl: Co a jak?

V předchozích dílech Komu? a Kdy? jsme si na základě dat pečlivě zanalyzovali zákazníky, našli jsme příležitosti pro zajímavé automatizace, definovali jsme si cíle, zákazníky rozřadili do segmentů a ujasnili jsme si dobu odeslání. Teď přichází na řadu vytvoření toho, co uvidí zákazník. Tzn. šablony, předmětů, textů..

2 minuty