Plán na leden 2019: nechte se inspirovat a nepropásněte důležité události!

Jak připravovat e-mail marketingové kampaně, aby se nestaly jen kopiemi kopií zase dalších kopií? Jinými slovy, aby v sobě skrývaly vždy něco originálního a zajímavého, co zvýší pravděpodobnost jejich úspěchu? Nechte se inspirovat…


1.1. | Nový Rok
Plánujete nějaké novinky? Využijte příležitost seznámit vaše zákazníky se vším, co pro ně v roce 2019 chystáte.


6.1. | Tři Králové
Rádi rozdáváte dárky? To je hloupá otázka. Kdo ne! Co třeba přidat ke každé objednávce v rámci posezónního výprodeje nějakou tu maličkost zdarma?


15.1. | Den památky Jana Palacha
Přispíváte na dobročinné účely? Dejte i svým zákazníkům šanci podpořit dobrou věc díky nákupu ve vašem e-shopu.


17.1. | Snídaně na téma „Reporting“
Rezervujte si toto čtvrteční dopoledne pro inspirativní setkání nejen s námi. Akce se zúčastní i významný e-shop, který se s vámi podělí o své know-how. Již brzy vám vše představíme na připravovaném webu komunity Targita.


22.1. | přednáška na konferenci MAM 
Nejnovější e-mail marketingové trendy. Nepropásněte naši přednášku o 5+1 benefitech Targita, které vás posunou o obrovský krok dál. Včas vás budeme o všem informovat.


28.1. | Den ochrany osobních údajů
Říkáte svým zákazníkům, jak moc je máte rádi a jak chráníte jejich osobní údaje? Využijte tento den pro kampaň zaměřenou na budování vztahu.


29.1. | ReShoper 2019 (www.reshoper.cz)
Potkejme se na jednom z nejvíce progresivních veletrhů, který je podpořený konferencí s mezinárodním přesahem. Příležitost, jak se potkat jinak a jinde, než u jednacího stolu. Zveme vás na pivo!


Věděli jste, že… 

…podle posledních průzkumů si víc než 60 % lidí dává s každým novým rokem předsevzetí?

Byla by škoda je nepodpořit! Třeba speciální nabídkou produktů, která by pomohla vašim zákazníkům realizovat jejich tajná přání.

TIP: Odpočet času v každém z nás probudí pocit, že můžeme o něco přijít!

 

Lukáš Balek | Marketing Manager | „rád vám pomohu s přípravou originálních kampaní“

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty

Víte, jak může topování od Seznam.cz pomoci vašim e‑mailovým kampaním v Targitu?

Podle politiky nastavené společností Seznam.cz patří všechna obchodní sdělení doručována uživatelům jejich schránek (seznam.cz, email.cz, post.cz) do složky “Hromadné”. Pokud si uživatelé složku nevypnou nebo nenastaví k vaší doméně pravidlo třídění…

2 minuty