Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes poprvé jsme pro vás připravili tento blog ve spolupráci s Komunitou Targito. Jmenovitě s Hankou z Feedo.cz, která přispěla svými nápady.


1.4. | Apríl
První dubnový den se každoročně nese ve znamení žertíků, vtipů. Zapojte fantazii, jak své zákazníky pobavit a v tento den nebuďte jen seriózní e‑shop. Už jste někdy například vyhráli klíče od auta? Jen to auto ne?


2.4. | Mezinárodní den dětské knihy
Víte, že 2. dubna se narodil dánský pohádkář H. Ch. Andersen? Kdo by neznal jeho pohádku Malou mořskou vílu, malého Káje nebo sněhovou královnu. Po celé republice se budou konat akce na podporu výchovy dětí. Škoda toho nevyužít.


3.4. | Mezinárodní den spodního prádla
Znáte českého výrobce spodního prádla Triola?
Podprsenky, kalhotky, noční prádlo, trenýrky, boxerky, slipy, župany nebo plavky, které respektují moderní trendy i stoletou tradici. Inspirujte se jejich kampaní s nabídkou plavek na léto 2019. A to včetně rady, jaké si vybrat. Blíží se totiž Světový den zdraví, pochopíte za chvilku.

Inspirujte se!


7.4. | Světový den zdraví
Téměř každý e-shop má nějaký ten produkt nebo značku, kterou může podpořit zdraví svých klientů. Využijte koníčky a hobby vašich zákazníků (personalizujte) pro podporu duševního zdraví, výběr zdravého nebo funkčního prádla, doporučení léky na podporu imunity nebo nabídku strojů na cvičení pro tělesnou kondici. Každý pomalu přemýšlí, jak se “dostat do plavek.”


11.4. | Snídaně na téma “Automatizace”
A nejen na toto téma. Přislíbené máme 2‑3 přednášky z řad našich klientů a připravujeme i panelovou diskuzi.

Registrujte si své místo!


15. 4. – 22. 4. | Svatý týden – Velikonoce
Modré pondělí, Šedivé úterý, Škaredá středa, Zelený čtvrtek, Velký pátek, Bílá sobota, Boží hod velikonoční, Velikonoční pondělí – každý z těchto dnů nabízí nepřeberné množství na tvorbu tematických kampaní. Stačí se zamyslet, jaké produkty by se vám zrovna hodilo nabízet.


20. 4. | Světový den marihuany
A nebo můžete pojmout Velikonoce trochu jinak, jednoduše vyčnívat. Co třeba “Zhulené Velikonoce?” Světový den marihuany? Proč ne? Vyberte produkty s vysokou marží, které chcete podpořit, ale vedle sebe nedávají tématicky smysl. A zabalte je do tohoto originálního tématu.


23. 4. | Světový den knihy
Podruhé v jednom měsíci? To je přímo výzva obě dvě kampaně propojit. Dát jim například stejný vizuál, téma, motiv a jen změnit cílovou skupinu a obsah. Tedy šikovně personalizovat.


27. 4. | Světový den grafiky
Vybočte z běžně zajeté grafiky a oslavte tento den originálním vizuálem kampaně. Příležitost nejít s davem, ale šokovat. Samozřejmě s Mírou, jak jinak.


30. 4. | Pálení čarodějnic
Tento den zná a někdy slavil snad úplně každý. Nabízí váš e‑shop alkoholické nápoje? Určitě se budou hodit. Co třeba kvalitní vysavače? Příležitost nahradit stará košťata, i když stále dobře metou. Nebo tento den tématicky spojit s Prvním májem? Kreativitě se meze nekladou.


Věděli jste, že..

kampaně s přáním do nového roku bez produktů, chybové kampaně jen s logem společnosti nebo vyloženě textové kampaně, mohou mít vynikající výsledky?

To jen proto, že jsou odlišné. Zákazník se musí zamyslet a nejen konzumovat. Využijte Mezinárodní den tance (29.4.) k příjemnému překvapení vašich zákazníků. Nabídněte jim vtipnou kampaň bez produktů, která roztančí jejich den.

TIP: využijte jednoduchou animaci GIF. Jen pozor, Outlook ji nepodporuje. Zobrazí pouze první snímek. Jako první snímek tedy vyberte ten s největší vypovídací hodnotou.

 


Lukáš Balek | Marketing Manager | „rád vám pomohu s přípravou originálních kampaní“

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing…

2 minuty

Plán na únor 2019: připravit alespoň jednu originální kampaň! Inspirujte se například “Slevou jako prase” z dílny Feedo.cz

V únoru nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je například Valentýn čeká i Čínský nový rok nebo Předávání Oscarů. Zároveň se změnily některé termíny plánovaných setkání…

2 minuty