Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing Festival a Czech On‑line Expo, kde nás můžete navštívit.


7.3. | Ve Švédsku začíná MS v biatlonu

Biatlon kombinuje vytrvalost s přesností a jedná se o jeden z nejpopulárnějších zimních sportů. Nabízí ideální příležitost například pro tematickou sportovní kampaň plnou produktů, které míří přímo do srdce vašich zákazníků.


8.3. | Mezinárodní den žen

Mottem Růžového Slona je “Nudný a ohraný sex je zabiják vztahu.” Inspirací pro vás může být jejich vánoční e‑mail marketingová kampaň s tématikou “Dvacítka vibrujících vánočních dárků | TOP 20 vibrátorů vybraných sexpertkou.“ Vyberte i své TOP produkty, které zaručeně udělají radost naším lepším polovičkám.

Podívat se na kampaň


15.3. | Světový den spotřebitelských práv

Co zkusit udělat kampaň úplně jinak? Kolik vašich zákazníků by bylo překvapeno, kdyby jim přišel e-mail s tématem: jak je jednoduché zboží vrátit nebo reklamovat? Nebo jak funguje váš zákaznický servis? Využijte moment překvapení k budování vztahu s vašimi klienty.


17.3. | Den svatého Patrika

I když tento svátek nemá v České republice dlouhou historii, v posledních letech jeho obliba strmě roste. Symbolem je trojlístek, jehož pomocí svatý Patrik Irům vysvětloval Svatou Trojici. Kolik zelených produktů máte v nabídce?


20.3. – 22.3. | Potkáme se na Marketing Festivalu 2019?

Letošní ročník nejznámějšího českého e-commerce festivalu je nabitý hvězdnými řečníky z celého světa. Něco podobného Praha ještě nezažila. Ostatně posoudit můžete sami na jejich webu. V ceně vstupenky je kompletní servis od prvotřídního cateringu, hudebních vystoupení nebo kompletních videozáznamů až po příležitost potkat se s významnými marketéry. A logicky tedy i s týmem Targita.


27.3. | Světový den divadla

Příležitost převléknout vaši kampaň do jedné velké divadelní taškařice. Vybrat ty nejvíce různorodé produkty a napsat k nim příběh, který zaručeně zaujme už jen tím, že se odliší od běžných kampaní.


28.3. | Den učitelů (jen v ČR)

Učíme se celý život a každý z nás je šťastný za konstruktivní radu. Jak by se vám líbilo dostat od svého love brandu e-mail, který by vás postavil do role učitele a ukázal vám například nejnovější trendy v daném oboru? Význam edukativních kampaní je každým dnem větší a větší.


29.3.-31.3. |  Potkáme se na Czech On-line Expo 2019?

Tradiční veletrh pro český on-line svět, který nabídne více jak 100 vystavujících firem na celkové ploše bezmála 7 000 m2. V ceně jedné vstupenky je i vzdělávací program, který souběžně poběží na 9 místech. V rámci přednáškových sálů proběhne 12 tématických konferencí, pro které připravují obsah vždy špičkoví odborníci na dané téma. Mezi nimi nebudu chybět ani já s přednáškou na téma: “Evoluce e-mail marketingu: od automatizací až po Big Data.”


Věděli jste, že…
jaro u nás v roce 2019 začne 20. března ve 22:58?

Takto významné dny jdou krásně spojit s marketingovým potenciálem vašich produktů. Vyberte například 10 produktů z vaší nabídky, které budou zaručeným hitem letošního jara a které si jednoduše musí vaši zákazníci koupit.

TIP: Udělejte z toho příběh ve smyslu adventního kalendáře. Na každý den můžete vytvořit speciální kampaň jen s jedním produktem, jeho popisem, doplňkovým zbožím a vše podpořit odpočtem času. 10 dní = 10 příběhu.

 


Lukáš Balek | Marketing Manager | „rád vám pomohu s přípravou originálních kampaní“

Další články, které by vás mohly zajímat

Je důležité být snílkem

Startují kampaně „back to school“ a účel opět světí prostředky Pryč jsou doby, kdy e -mailing spadal do škatulky výkonnostního marketingu. On sám tam nechtěl být. Snad jen trochu na své cestě zabloudil.…

3 minuty

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty