Můj plán na leden: pomoci tuleňům a zúčastnit se setkání Komunity🎯

Co nás čeká v lednu? Mezinárodní den tuleňů, lachtanů a velryb a nemůže chybět ani novoroční setkání Komunity Targito. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro tematické kampaně je zde.


4.1. | Světový den Braillova písma

Den jako stvořený pro edukační kampaň. Louis Braille vytvořil toto písmo ve svých patnácti letech úpravou francouzského vojenského systému umožňujícího čtení za tmy. Sám totiž v dětství oslepl.

Vize a mise vaší společnosti je zajisté také jeden velký inspirativní příběh. Jak dobře ho znají a vnímají vaši zákazníci? Vytvořte z něj tématickou kampaň, okořeňte obsahem, který vzdělává a podpořte produkty, které pomáhají k naplnění právě vašich hodnot a cílů.

Není nic krásnějšího, než tvořit smysluplné věci a zároveň dát svým zákazníkům šanci, aby se na nich podíleli. Tečka.


6.1. | Tři Králové

Tahle populární písnička by neměla chybět v žádném tématickém marketingovém plánu. Kdo by neznal mudrce z Východu, kteří navštívili Ježíše krátce po jeho narození a přinesli mu dary: zlato, kadidlo a myrhu.

U takto mainstreamového tématu nezbývá než vystoupit z davu a odlišit se. Jen tak může mít obdobná kampaň šanci na úspěch. Co si pohrát s tématem Danajského daru? Například: teď je ta pravá chvíle, poprvé porušit svá novoroční přecevzetí a pořádně si dopřát s našimi produkty.

Nezapomeňte, že taková kampaň by neměla být jen o jednom newsletteru. Naopak. Hned to chce navázat například s obsahem a produkty pro všechny “hříšníky”, jak se zase vrátit na vlnu splněných novoročních předsevzetí.


10.1. | Mezinárodní den tuleňů, lachtanů a velryb

Kdo přijde s originálním způsobem, jak komunikovat toto velmi vážné a aktuální téma, pohne ledy a stane se učebnicovým příkladem, jak pracovat s tématickými kampaněmi. V roce 1946 podepsalo celkem 17 států ve Washingtonu D.C. Mezinárodní úmluvu o regulaci velrybářství. Cílem bylo ochránit stávající velrybí populace před nadměrným rybolovem.

Stát se tím správným parťákem matce přírodě jde mnoha způsoby. Například dodávat produkty v recyklovaném balení. Pak už stačí vytvořit jen šikovnou infografiku, která vaše zákazníky seznámí s tím, jak jste ohleduplní a máte v ruce konkurenční výhodu par excellence.

Environmentální témata hýbou světem marketingovému mixu založenému na 4Ps, posléze 4Cs pomalu zvoní hrana. 4Ws dřív nebo později bude hrát na globální úrovni prim, to mi věřte.


14.1. | Setkání Komunity Targito: Novinky ze světa platformy Targito

Co je nového, jak na to a proč to používat?

Na praktických příkladech vám ústy našich odborníků představíme, co nového se odehrálo ve světě vaší platformy, jak to nastavit a proč by se vám to mělo hodit. Pojďme společně pokračovat v nekončícím seriálu online snídaní, které probíhají na obdobné téma každé 3 měsíce.

Proč se zúčastnit? Slovy našeho CMO, Lukáše Balka:

„Cílem Komunity je podpořit váš rozvoj a obchodní úspěch. Je pro nás důležité, aby jste dokázali platformu Targito vytěžit doslova od A až do Z! Věříme, že tento koncept pravidelných setkání Komunity na téma novinek z vývoje vám pomůže k dosažení vašich cílů.

Chci o setkání vědět více!


28.1. | Den ochrany osobních údajů

Budujte vztah se svými zákazníky třeba i takovou maličkostí, že k nim budete otevření, upřímní a půjdete jim naproti s informacemi, proč a jak se staráte o jejich osobní údaje. Za takovou kampaň vás zajisté pochválí, když vynecháte právní hantýrku a zaměříme se na benefity komunikace postavené na datech. Stejně jako ÚOOÚ.

Neváhejte pak kampaň obohatit produkty vybranými dle preferencí každého člověka a pohrát si například s cross-sell a up-sell doporučováním.

Vždyť právě v tom je obrovská síla dat v e‑mail marketingu – využívat osobní údaje smysluplně a ulehčit tak život zákazníkům.


31.1. | Světový den pomoci malomocným

Tento den je ideální pro vytvoření brandové kampaně, která chytne zákazníky za srdce a podpoří dobrou věc. Lidstvo už ví, jak odhalit a léčit tuto biblickou chorobu, přesto stále zasahuje do životů stovek tisíc lidí.

Není nic jednoduššího, než z každého nákupu věnovat určité procento obratu právě na léčbu této zákeřné nemoci. Co tím vy a vaši zákazníci získáte? Dobrý pocit. A ten, jak sami dobře víte, je k nezaplacení.

Marketér musí být tak trochu psycholog v tom nejlepším slova smyslu. Nabízet svým zákazníkům maličkosti, které dají celé komunikaci vyšší smysl.


Lukáš Balek
Lukáš Balek
CMO & Community Leader

Zbytek už je jen a jen na vaší fantazii a kreativitě. Když budete mít nějaký nápad nebo téma, které byste rádi probrali, neváhejte mi napsat na lukas.balek@vivmail.cz. Rád se s vámi potkám u šálku skvělé kávy!“

Další články, které by vás mohly zajímat

Můj plán na duben: co třeba “zhulené Velikonoce?” 😂

Co nás čeká v dubnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl nás čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se…

2 minuty

Můj plán na březen: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona 😍

Co nás čeká v březnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo divadla. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen…

2 minuty