Můj plán na duben: co třeba “zhulené Velikonoce?” 😂

Co nás čeká v dubnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl nás čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro tematické kampaně je zde.


1.4. | Apríl
První dubnový den se každoročně nese ve znamení žertíků, vtipů. Zapojte fantazii, jak své zákazníky pobavit a v tento den nebuďte jen seriózní e‑shop. Už jste někdy například vyhráli klíče od auta? Jen to auto ne?


2.4. | Mezinárodní den dětské knihy
Víte, že 2. dubna se narodil dánský pohádkář H. Ch. Andersen? Kdo by neznal jeho pohádku Malou mořskou vílu, malého Káje nebo sněhovou královnu. Po celé republice se budou konat akce na podporu výchovy dětí. Škoda toho nevyužít.


3.4. | Mezinárodní den spodního prádla
Znáte českého výrobce spodního prádla Triola?
Podprsenky, kalhotky, noční prádlo, trenýrky, boxerky, slipy, župany nebo plavky, které respektují moderní trendy i stoletou tradici. Inspirujte se jejich kampaní s nabídkou plavek na léto 2021. A to včetně rady, jaké si vybrat. Blíží se totiž Světový den zdraví, pochopíte za chvilku.

Inspirujte se!


7.4. | Světový den zdraví
Téměř každý e-shop má nějaký ten produkt nebo značku, kterou může podpořit zdraví svých klientů. Využijte koníčky a hobby vašich zákazníků (personalizujte) pro podporu duševního zdraví, výběr zdravého nebo funkčního prádla, doporučení léky na podporu imunity nebo nabídku strojů na cvičení pro tělesnou kondici. Každý pomalu přemýšlí, jak se “dostat do plavek.”


 

20. 4. | Světový den marihuany
A nebo můžete pojmout Velikonoce trochu jinak, jednoduše vyčnívat. Co třeba “Zhulené Velikonoce?” Světový den marihuany? Proč ne? Vyberte produkty s vysokou marží, které chcete podpořit, ale vedle sebe nedávají tématicky smysl. A zabalte je do tohoto originálního tématu.


23. 4. | Světový den knihy
Podruhé v jednom měsíci? To je přímo výzva obě dvě kampaně propojit. Dát jim například stejný vizuál, téma, motiv a jen změnit cílovou skupinu a obsah. Tedy šikovně personalizovat.


27. 4. | Světový den grafiky
Vybočte z běžně zajeté grafiky a oslavte tento den originálním vizuálem kampaně. Příležitost nejít s davem, ale šokovat. Samozřejmě s Mírou, jak jinak.


30. 4. | Pálení čarodějnic
Tento den zná a někdy slavil snad úplně každý. Nabízí váš e‑shop alkoholické nápoje? Určitě se budou hodit. Co třeba kvalitní vysavače? Příležitost nahradit stará košťata, i když stále dobře metou. Nebo tento den tématicky spojit s Prvním májem? Kreativitě se meze nekladou.


Věděli jste, že..

kampaně s přáním do nového roku bez produktů, chybové kampaně jen s logem společnosti nebo vyloženě textové kampaně, mohou mít vynikající výsledky?

To jen proto, že jsou odlišné. Zákazník se musí zamyslet a nejen konzumovat. Využijte Mezinárodní den tance (29.4.) k příjemnému překvapení vašich zákazníků. Nabídněte jim vtipnou kampaň bez produktů, která roztančí jejich den.

TIP: využijte jednoduchou animaci GIF


Lukáš Balek
Lukáš Balek
CMO & Community Leader

Zbytek už je jen a jen na vaší fantazii a kreativitě. Když budete mít nějaký nápad nebo téma, které byste rádi probrali, neváhejte mi napsat na lukas.balek@vivmail.cz. Rád se s vámi potkám u šálku skvělé kávy!“

Další články, které by vás mohly zajímat

Můj plán na březen: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona 😍

Co nás čeká v březnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo divadla. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen…

2 minuty

Můj plán na únor: k večeři pizzu a zamyslet se nad zákazníky 🎯

Co nás čeká v únoru? Startuje mistrovství světa v biatlonu, nesmí chybět svátek všech zamilovaných nebo připomenutí vzniku novodobé Visegrádské skupiny z roku 1991. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro…

3 minuty