Můj plán na březen: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona 😍

Co nás čeká v březnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo divadla. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro tematické kampaně je zde.


8.3. | Mezinárodní den žen

Mottem Růžového Slona je “Nudný a ohraný sex je zabiják vztahu.” Inspirací pro vás může být jejich vánoční e‑mail marketingová kampaň s tématikou “Dvacítka vibrujících vánočních dárků | TOP 20 vibrátorů vybraných sexpertkou.“ Vyberte i své TOP produkty, které zaručeně udělají radost naším lepším polovičkám.

Podívat se na kampaň


15.3. | Světový den spotřebitelských práv

Co zkusit udělat kampaň úplně jinak? Kolik vašich zákazníků by bylo překvapeno, kdyby jim přišel e-mail s tématem: jak je jednoduché zboží vrátit nebo reklamovat? Nebo jak funguje váš zákaznický servis? Využijte moment překvapení k budování vztahu s vašimi klienty.


17.3. | Den svatého Patrika

I když tento svátek nemá v České republice dlouhou historii, v posledních letech jeho obliba strmě roste. Symbolem je trojlístek, jehož pomocí svatý Patrik Irům vysvětloval Svatou Trojici. Kolik zelených produktů máte v nabídce?


27.3. | Světový den divadla

Příležitost převléknout vaši kampaň do jedné velké divadelní taškařice. Vybrat ty nejvíce různorodé produkty a napsat k nim příběh, který zaručeně zaujme už jen tím, že se odliší od běžných kampaní.


28.3. | Den učitelů (jen v ČR)

Učíme se celý život a každý z nás je šťastný za konstruktivní radu. Jak by se vám líbilo dostat od svého love brandu e-mail, který by vás postavil do role učitele a ukázal vám například nejnovější trendy v daném oboru? Význam edukativních kampaní je každým dnem větší a větší.


Lukáš Balek
Lukáš Balek
CMO & Community Leader

Zbytek už je jen a jen na vaší fantazii a kreativitě. Když budete mít nějaký nápad nebo téma, které byste rádi probrali, neváhejte mi napsat na lukas.balek@vivmail.cz. Rád se s vámi potkám u šálku skvělé kávy!“

Další články, které by vás mohly zajímat

Můj plán na duben: co třeba “zhulené Velikonoce?” 😂

Co nás čeká v dubnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl nás čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se…

2 minuty

Můj plán na únor: k večeři pizzu a zamyslet se nad zákazníky 🎯

Co nás čeká v únoru? Startuje mistrovství světa v biatlonu, nesmí chybět svátek všech zamilovaných nebo připomenutí vzniku novodobé Visegrádské skupiny z roku 1991. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro…

3 minuty