MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu

Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Zdroj: Marketing&Media

 

Článek vyšel v časopisu Marketing & Media dne 7.3.2016.

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na květen 2019: co třeba Den Star Wars – “Slevy útočí”?

V květnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je 1. máj nebo Den matek, čeká i například Den Star Wars. Nechte zaútočit vaše akce a slevy, to totiž není sci-fi.…

2 minuty

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty