MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu

Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Zdroj: Marketing&Media

 

Článek vyšel v časopisu Marketing & Media dne 7.3.2016.

Další články, které by vás mohly zajímat

Komunita Targito & Marketingový Institut

Věděli jste, že 1+1 se může v určitých případech rovnat 3? V jakých? To když je přidaná hodnota pro všechny zúčastněné víc než hmatatelná. Komunita Targito navázala úzkou spolupráci s Marketingovým…

< 1 minut

Marketingové „perpetuum mobile“

Srdcem pomyslného „stroje“ je zákazník a motorem data, která o něm máte. On zná odpovědi na otázky: co dělat s koncem zlaté éry PPC…

2 minuty