MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu

Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Zdroj: Marketing&Media

 

Článek vyšel v časopisu Marketing & Media dne 7.3.2016.

Další články, které by vás mohly zajímat

Je důležité být snílkem

Startují kampaně „back to school“ a účel opět světí prostředky Pryč jsou doby, kdy e -mailing spadal do škatulky výkonnostního marketingu. On sám tam nechtěl být. Snad jen trochu na své cestě zabloudil.…

3 minuty

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty