MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu

Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Zdroj: Marketing&Media

 

Článek vyšel v časopisu Marketing & Media dne 7.3.2016.

Další články, které by vás mohli zajímat

Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing…

2 minuty

Plán na únor 2019: připravit alespoň jednu originální kampaň! Inspirujte se například “Slevou jako prase” z dílny Feedo.cz

V únoru nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je například Valentýn čeká i Čínský nový rok nebo Předávání Oscarů. Zároveň se změnily některé termíny plánovaných setkání…

2 minuty