Komunita Targito & Marketingový Institut

Věděli jste, že 1+1 se může v určitých případech rovnat 3? V jakých? To když je přidaná hodnota pro všechny zúčastněné víc než hmatatelná. Komunita Targito navázala úzkou spolupráci s Marketingovým Institutem. Přečtěte si k tomu vyjádření našeho CEO Vladana Hejnice a CMO Lukáše Balka.


Vladan Hejnic | CEO & Founder

„Komunitu Targito jsme založili s úmyslem pustit naše zákazníky do řízení vývoje, protože věříme, že jedině s nimi vytvoříme platformu, která podporuje jejich rozvoj a obchodní úspěch. Proto jsme také začali organizovat pravidelná setkání s cílem vzájemně se inspirovat, podporovat a vzdělávat.“

„Komunita ušla velký kus cesty, získala ocenění od nezávislé poroty IEA v kategorii komunitních projektů a pro členy se stala odrazovým můstkem k jejich profesnímu růstu. Věříme, že díky úzké spolupráci s Marketingovým Institutem dokážeme našim klientům zajistit ještě širší a komplexnější zázemí pro jejich kontinuální rozvoj. Například i v pro ně netradičních disciplínách, jako je interní komunikace.“


Klienti Komunity díky spolupráci získali nové benefity. Fanouškům jsme zpřístupnili spousty inspirativních materiálu, které mohou získat po vyplnění formuláře na webech eshop.targito.com, komunikace.targito.com nebo university.targito.com.


Lukáš Balek | CMO & Community Leader

„Za rok a půl své existence napsala Komunita Targito mnoho velmi úspěšných příběhů, které spojují témata jako strategie, data, kvalitní obsah a automatizace. Získané know-how si neradi necháváme pro sebe, a proto se o něj chceme podělit s širokou veřejností. Jsme rádi, že tento ambiciózní projekt můžeme realizovat po boku silného, stabilního a nezávislého partnera, kterým Marketingový Institut zajisté je.“

„Zvolili jsme formu certifikovaného seriálu navazujících workshopů, který si budou účastníci moci prodloužit i o produktovou certifikaci naší platformy pod hlavičkou Targito University. Chceme každému umožnit, aby se stal hvězdou marketingu.“


Další články, které by vás mohly zajímat

Můj plán na duben: co třeba “zhulené Velikonoce?” 😂

Co nás čeká v dubnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl nás čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se…

2 minuty

Můj plán na březen: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona 😍

Co nás čeká v březnu? Kromě již klasických příležitostí pro tematické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo divadla. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen…

2 minuty