Komunita Targito & Marketingový Institut

Věděli jste, že 1+1 se může v určitých případech rovnat 3? V jakých? To když je přidaná hodnota pro všechny zúčastněné víc než hmatatelná. Komunita Targito navázala úzkou spolupráci s Marketingovým Institutem. Přečtěte si k tomu vyjádření našeho CEO Vladana Hejnice a CMO Lukáše Balka.


Vladan Hejnic | CEO & Founder

„Komunitu Targito jsme založili s úmyslem pustit naše zákazníky do řízení vývoje, protože věříme, že jedině s nimi vytvoříme platformu, která podporuje jejich rozvoj a obchodní úspěch. Proto jsme také začali organizovat pravidelná setkání s cílem vzájemně se inspirovat, podporovat a vzdělávat.“

„Komunita ušla velký kus cesty, získala ocenění od nezávislé poroty IEA v kategorii komunitních projektů a pro členy se stala odrazovým můstkem k jejich profesnímu růstu. Věříme, že díky úzké spolupráci s Marketingovým Institutem dokážeme našim klientům zajistit ještě širší a komplexnější zázemí pro jejich kontinuální rozvoj. Například i v pro ně netradičních disciplínách, jako je interní komunikace.“


Klienti Komunity díky spolupráci získali nové benefity. Fanouškům jsme zpřístupnili spousty inspirativních materiálu, které mohou získat po vyplnění formuláře na webech eshop.targito.com, komunikace.targito.com nebo university.targito.com.


Lukáš Balek | CMO & Community Leader

„Za rok a půl své existence napsala Komunita Targito mnoho velmi úspěšných příběhů, které spojují témata jako strategie, data, kvalitní obsah a automatizace. Získané know-how si neradi necháváme pro sebe, a proto se o něj chceme podělit s širokou veřejností. Jsme rádi, že tento ambiciózní projekt můžeme realizovat po boku silného, stabilního a nezávislého partnera, kterým Marketingový Institut zajisté je.“

„Zvolili jsme formu certifikovaného seriálu navazujících workshopů, který si budou účastníci moci prodloužit i o produktovou certifikaci naší platformy pod hlavičkou Targito University. Chceme každému umožnit, aby se stal hvězdou marketingu.“


Další články, které by vás mohly zajímat

Marketingové „perpetuum mobile“

Srdcem pomyslného „stroje“ je zákazník a motorem data, která o něm máte. On zná odpovědi na otázky: co dělat s koncem zlaté éry PPC…

2 minuty

Můj plán na únor 2020: k večeři pizzu a zamyslet se nad zákazníky 🎯

Co nás čeká v únoru? Startuje mistrovství světa v biatlonu, nesmí chybět svátek všech zamilovaných nebo připomenutí vzniku novodobé Visegrádské skupiny z roku 1991. Pravidelná měsíční dávka inspirace nejen pro…

3 minuty