Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání?

Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání?

Je těžké uvěřit, že jsme již v polovině roku 2017.

Červen je perfektní dobou pro zhodnocení prvních měsíců svého podnikání a zjištění, kde je třeba provést změny. Tento měsíc je navíc plný svátků, kterých jste jistě využili a vytvořili tématické kampaně. Jedná se například o den otců, letní slunovrat, den dětí a tak dále. Stále nás ale čekají zajímavé akce jako např. vysvědčení nebo Social Media Day.

V tomto článku jsme pro Vás vybrali ty nejzajímavější kampaně tohoto měsíce.

Otcové, absolventi a nejlepší přátelé

Je potřeba vyjádřit podporu a vděčnost svým otcům, absolventům a nejlepším přátelům tím, že společně strávíte čas, pošlete přání, zavoláte jim, nebo věnujete dar.

Jak? Rozešlete např. kampaň s kupóny, které mohou být využity jak online, tak v kamenných prodejnách.

Jako příklad níže uvidíte část rozesílky zaměřené na Den otců od společnosti Alza.cz.

Letní slunovrat

Nejdelší den v roce mohl být oslaven např. prodloužením otevírací doby Vašeho obchodu, sdílením sezónních tipů, nebo propagací produktů a služeb, které pomohou pořádně odstartovat letní sezónu.

Jak? Přidejte do svých e-mailů blok “Čtěte více” odkazující na sezónní tipy.

Social Media Day

Podělte se 30. června se svými odběrateli o fotky ze života Vašeho podnikání a buďte ve spojení se svými zákazníky na sociálních sítích. Povzbuďte své nové odběratele, aby s Vámi zůstali v kontaktu a těšili se na Vaše e-maily.

Jak? Použijte Facebookové nástroje na reklamu.

Závěrem

Nakonec si připomeňme, jak výhodné je využívat e-mail marketing v kombinaci se sociálními médii.

Téměř 80% společností v této době využívá e-mail marketing společně se sociálními médii. Ti, kteří využívají e-mail marketing společně se sociálními médii, mají 15% roční nárůst e-mail databáze. Oproti tomu ti, kteří využívají pouze e-mail marketing, mají jen 9% nárůst.

Červen sice už končí, ale nebojte, i v červenci nás čekají zajímavé události jako festivaly, slavnosti, letní kino, Tour de France, nebo třeba Den čokolády.

Nikola Hořejší za tým VIVmail.cz.

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty

Plán na březen 2019: blíží se MDŽ, inspirujte se například “TOP 20 vibrátory” z dílny Růžového Slona.

V březnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako je Mezinárodní den žen, čeká i den Svatého Patrika nebo MS v biatlonu. Zároveň se mílovými kroky blíží Marketing…

2 minuty