Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání?

Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání?

Je těžké uvěřit, že jsme již v polovině roku 2017.

Červen je perfektní dobou pro zhodnocení prvních měsíců svého podnikání a zjištění, kde je třeba provést změny. Tento měsíc je navíc plný svátků, kterých jste jistě využili a vytvořili tématické kampaně. Jedná se například o den otců, letní slunovrat, den dětí a tak dále. Stále nás ale čekají zajímavé akce jako např. vysvědčení nebo Social Media Day.

V tomto článku jsme pro Vás vybrali ty nejzajímavější kampaně tohoto měsíce.

Otcové, absolventi a nejlepší přátelé

Je potřeba vyjádřit podporu a vděčnost svým otcům, absolventům a nejlepším přátelům tím, že společně strávíte čas, pošlete přání, zavoláte jim, nebo věnujete dar.

Jak? Rozešlete např. kampaň s kupóny, které mohou být využity jak online, tak v kamenných prodejnách.

Jako příklad níže uvidíte část rozesílky zaměřené na Den otců od společnosti Alza.cz.

Letní slunovrat

Nejdelší den v roce mohl být oslaven např. prodloužením otevírací doby Vašeho obchodu, sdílením sezónních tipů, nebo propagací produktů a služeb, které pomohou pořádně odstartovat letní sezónu.

Jak? Přidejte do svých e-mailů blok “Čtěte více” odkazující na sezónní tipy.

Social Media Day

Podělte se 30. června se svými odběrateli o fotky ze života Vašeho podnikání a buďte ve spojení se svými zákazníky na sociálních sítích. Povzbuďte své nové odběratele, aby s Vámi zůstali v kontaktu a těšili se na Vaše e-maily.

Jak? Použijte Facebookové nástroje na reklamu.

Závěrem

Nakonec si připomeňme, jak výhodné je využívat e-mail marketing v kombinaci se sociálními médii.

Téměř 80% společností v této době využívá e-mail marketing společně se sociálními médii. Ti, kteří využívají e-mail marketing společně se sociálními médii, mají 15% roční nárůst e-mail databáze. Oproti tomu ti, kteří využívají pouze e-mail marketing, mají jen 9% nárůst.

Červen sice už končí, ale nebojte, i v červenci nás čekají zajímavé události jako festivaly, slavnosti, letní kino, Tour de France, nebo třeba Den čokolády.

Nikola Hořejší za tým VIVmail.cz.

Další články, které by vás mohli zajímat

3+1 rad jak snížit počet odhlášených z vašeho newsletteru

Segmentovat na Extrémně aktivní, Velmi aktivní, Aktivní a Pasivní dle frekvence – to vás přiměje více přemýšlet nad obsahem, který uživateli zasíláte. Dle průzkumu společnosti Litmus: Dvě třetiny (67 %)…

2 minuty

O Targito v Hospodářských novinách

ICT Revue 8. 3. 2018 06:55 Společnost VIVmail.cz, český specialista na inteligentní e-mail marketing, představila Targito, novou platformu pro automatizaci e-mailingových kampaní. Kromě pokročilé automatizace a personalizace při vytváření, distribuci i…

3 minuty