E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

Co je to inteligentní e-mailing?

Komunikujte jako lidé s lidmi a zvyšte výnos z e-mail marketingu...

  • Nový příjem z automatizovaných kampaních
  • Zvýšíte loajalitu zákazníků a ti budou nakupovat častěji
  • Ve správnou chvíli správná nabídka pro každého vašeho zákazníka
  • Neobtěžujte svou e-mailingovou komunikací zákazníka
  • Budujte databázi loajálních zákazníků a kupní síly
  • Dělejte e-mail marketing chytře a cíleně
  • Využívejte dynamicky personalizované prvky pro konkrétního uživatele

Chci inteligentní e-mailing   Případová studie Conrad Electronic

Conrad Electronic případová studie v emailingu - E-mail marketing Conrad

Emailing 2014 - Rozhovory - Co si o E-mail marketingu myslí marketéři

Vladan Hejnic, který cestuje po světě, aby nás pak inspiroval
zahraničními ukázkami Behavioral Marketing Automation...

Unikátní dynamické prvky

Díky pokročilému vývojářskému týmu a technologii Silverpop jsme již dnes schopni do vašeho obchodní sdělení zabudovat dynamické obsahy. Pro představu zde uvedeme konkrétní příklad.

Zákazník si u vás minulý týden objednal notebook, aktuálně se ale poohlíží po sekačce na trávu. Vy mu zašlete newsletter plný notebooků (i když víte, že jej již nakoupil) bez jediné sekačky. Co je více pravděpodobné, že si u vás objedná další notebook, který nepotřebuje, a nebo nic?

Naše společnost je díky nejnovějším technologiím schopná vytvořit pro každého jednotlivého zákazníka takový newsletter, který bude obsahovat např. zboží, jež si zákazník naposledy prohlížel ve vašem e-shopu, případně nejlépe hodnocené zboží z kategorie, kterou naposledy navštívil nebo nejvíce prodávané výrobky z dané oblasti o kterou se aktuálně zajímal. Právě tyto dynamické prvky e-mail marketingu výrazně dopomáhají ke zvýšení celkové úspěšnost vaší e-mailingové kampaně.

Proč má dynamický obsah takovou úspěšnost?

Protože zákazníkovi připomínáte to, o co sám v minulosti projevil zájem. Na tomto principu je založen celý remarketing. Případně můžete tyto logické modely doplnit o alternativy k prohlíženému zboží. Zároveň víte, že zákazník koupil notebook, a tak (reagují v reálném čase) je vysoce pravděpodobné, že bude také potřebovat příslušenství, na které možná zapomněl.

Právě tyto kampaně zásadně zvyšují úspěšnost celého e-mail marketingu. Je tomu tak proto, že v každém newsletteru zákazník dostává relevantní informace, doporučení či inspiraci pro koupi produktů, o které má zájem. Díky tomu bude zákazníka jednoduše bavit číst vaše newslettery. V důsledku toho se potom výrazně zvýší jejich proklikovost a celková čtenost.

Efektivita těchto dynamických obsahů, které můžete díky technologii Silverpop implementovat do vaší standardní rozesílky, je vysoká. Průměrně e-shopy dosahují konverzního poměru 0,5 – 1,5%. Tyto dynamické prvky mají konverzní poměr mnohdy až 20% a více.

Inteligentní e-mail marketing - hromadné e-maily

Proč tomu říkáme inteligentní emailing?

Je tomu tak proto, že automatizované kampaně a dynamické prvky v šablonách fungují na real time platformě (odehrávají se v reálném čase) a dokáží tedy ve správný moment reagovat na zákazníkovy potřeby.

Tyto inteligentní reakce výrazně zvyšují efektivitu marketingových strategií a zároveň pomáhají budovat loajalitu vašich zákazníků.

Chci inteligentní e-mailing