GDPR jako inspirace k technologickému řešení, jak jednoduše sbírat nové kontakty

S Targitem velice jednoduše realizujete veškerá práva vašich zákazníků a vaše povinnosti v kontextu GDPR. A jako bonus můžete tyto funkcionality použít ke sběru kontaktů na vašem webu, chcete vědět jak?


Benefity našeho řešení:

  • Přátelská platforma v souladu s GDPR = minimální časová a finanční náročnost na vaší straně
  • Možnost použít i pro sběr kontaktů = vyšší obrat a kvalitnější e-mail marketing
  • Součet předchozích dvou benefitů = návratnost investice do 3 měsíců od první kampaně

Časová a finanční náročnost integrace platformy na vaší straně, která je / není v souladu s GDPR



Celá infrastruktura Targita je v Evropské Unii, máme unikátní metodologii, jak našim klientům s GDPR pomoci a v neposlední řadě jsme vymysleli, jak vše zúročit pro váš marketing.


Jak to funguje? V první řadě pro vás máme API specifikaci pro realizaci všech GDPR práv vašich zákazníků, se kterou si vaše IT hravě poradí a dosáhne všech požadovaných změn v databázi v reálném čase. Ukážeme na příkladu: zákazník si na webu v administraci zvolí, že chce být smazán z vaší databáze, tedy nechce ani dostávat žádné e-mailingové kampaně a vy máte zrovna jednu naplánovanou a k tomu odchází už za 5 minut. Co s tím? S námi je to jednoduché, váš systém zavolá Targito GDPR API a kontakt smaže. Nebude k tomu potřeba ani 5 sekund.


Stáhnout Targito GDPR API specifikaci


Zdá se vám to jako samozřejmost? Překvapivě není, velká část e-mailingových platforem na toto nařízení buď ještě nereagovala a nebo nabídla velice složitá řešení. Proč by vám taky měly pomáhat? Správcem osobních údajů jste přece vy 😉


Jak toho můžete využít? Určitě byste rádi někde na webu měli pro své zákazníky možnost přihlásit se k odběru e-mailingových kampaní. My doporučujeme formu “Uvítací kampaně”, tedy sérii POP-UP oken, e-mailů, ověření adresy, nabídnutého benefitu a správných GDPR textací. Jedná se o jednu z nejvíce efektivních automatizací, která vám zajistí stabilní přísun nových zákazníků a pak už je jen na vás, jestli se vám s nimi povede vybudovat dlouhodobý vztah. My umíme dodat takovéto komplexní řešení, finanční návratnost této automatizace se pohybuje okolo 2 měsíců od spuštění.


Bonus na závěr: A nebo můžete použít právě popisovanou API specifikaci a vše vyřešit sami. A to nejen pro realizaci Uvítací kampaně, ale vlastně pro jakýkoliv formulář, který na svůj e-shop umístíte. A vše samozřejmě s ověřením e-mailové adresy (Double OptIn). Rádi vám poskytneme naše zkušenosti a znalosti, jak na to. Napište nám.


Lukáš Balek | Marketing Manager | „rád vám během chvilky představím detailně všechny možnosti“

Další články, které by vás mohli zajímat

Responzivní UI Targita, které otevírá nové možnosti

Kromě moderního vzhledu, intuitivní navigace a responzivity jsme vše vyvíjeli tak, aby šlo o komplexní řešení, které nám umožní všechny naše plány rychle realizovat. Do konce roku 2018 se například…

2 minuty

Lze dopředu odhadnout úspěch e-mail marketingové kampaně? Targito to umí!

Na tuto otázku jsme dlouho hledali odpověď a nakonec ji našli ve statistickém výpočtu míry otevření a prokliku (tedy jakési predikce) vámi vybraného seznamu kontaktů. Představujeme vám funkcionalitu, která zásadně ovlivní…

3 minuty