FeedIT.cz – Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně

Velké sportovní události jako Mistrovství Evropy ve fotbale i uplynulé Mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů.

Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně

FeedIT.cz

10.6.2016

 

Velké sportovní události jako Mistrovství Evropy ve fotbale i uplynulé Mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz, specialisty na e-mail marketing. (TZ) Celý příspěvek →

 

Velké sportovní události jako Mistrovství Evropy ve fotbale i uplynulé Mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz, specialisty na e-mail marketing. (TZ)

 

„Pro internetové obchody je rozesílání reklamních newsletterů klíčovým marketingovým nástrojem, který jim přináší v některých případech až 40 % obratu. Proto z těchto e-mailových nabídek lze do jisté míry odvozovat i celkovou marketingovou strategii e-shopů,“ říká Matouš Králík z VIVmail.cz s tím, že významné sportovní události letošního jara silnou měrou ovlivnily obsah komunikace českých internetových obchodníků. „Nemění se sice množství ani frekvence reklamních newsletterů rozesílaných českými e-shopy, ale přizpůsobuje se vzhled i obsah jednotlivých nabídek a také podoba dárků k nákupu.“

 

Z hlediska nabízených produktů se v době Mistrovství světa v hokeji i před nadcházejícím Mistrovství Evropy ve fotbalech v newsletterech nejvíce prosazovaly televizory značek Samsung a LG. Výrazně vzrostla i nabídka projektorů pro domácí účely v cenové relaci 15-20 tisíc korun. Nejčastějšími akcemi byla doprava zdarma a dárek k nákupu – často v podobě fotbalových a hokejových dresů, českých vlajek, ale například i bedny piv.

 

Další vlnu sportovně laděné marketingové komunikace lze očekávat v souvislosti s nadcházejícími Letními olympijskými hrami, které se konají od 5. do 21. srpna.

 

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference – jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace. Více informací na www.vivmail.cz.

 

Odkaz na celý článek zde.

Další články, které by vás mohli zajímat

3+1 rad jak snížit počet odhlášených z vašeho newsletteru

Segmentovat na Extrémně aktivní, Velmi aktivní, Aktivní a Pasivní dle frekvence – to vás přiměje více přemýšlet nad obsahem, který uživateli zasíláte. Dle průzkumu společnosti Litmus: Dvě třetiny (67 %)…

2 minuty

O Targito v Hospodářských novinách

ICT Revue 8. 3. 2018 06:55 Společnost VIVmail.cz, český specialista na inteligentní e-mail marketing, představila Targito, novou platformu pro automatizaci e-mailingových kampaní. Kromě pokročilé automatizace a personalizace při vytváření, distribuci i…

3 minuty