eProfil.cz – VIVmail.cz prezentoval digitálním agenturám chytrý e-mailing

V prostorách pražského baru Pípa – Beer Story představily společnosti VIVmail.cz a IBM zástupcům českých digitálních marketingových agentur možnosti a přínosy chytrého e-mailingu s pomocí platformy IBM Marketing Cloud (Silverpop).

VIVmail.cz prezentoval digitálním agenturám chytrý e-mailing

eProfil.cz

25.3.2016

Foto (zleva): Vladan Hejnic, zakladatel a ředitel společnosti VIVmail.cz a Derick Wiesner, evropský manažer IBM Commerce pro digitální marketingové agentury

 

Po úvodních prezentacích Vladana Hejnice a Dericka Wiesnera probíhala diskuse s prostorem pro individuální dotaz a networking. VIVmail.cz plánuje podobná neformální setkání pravidelně opakovat. Pro více informací o aktuálních akcích a chystaných eventech sledujte naše sociální sítě.

 

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference – jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace. Více informací na www.vivmail.cz.

 

Dále vyšlo na:

Foto (zleva): Vladan Hejnic, zakladatel a ředitel společnosti VIVmail.cz a Derick Wiesner, evropský manažer IBM Commerce pro digitální marketingové agentury

Další články, které by vás mohly zajímat

Je důležité být snílkem

Startují kampaně „back to school“ a účel opět světí prostředky Pryč jsou doby, kdy e -mailing spadal do škatulky výkonnostního marketingu. On sám tam nechtěl být. Snad jen trochu na své cestě zabloudil.…

3 minuty

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty