eProfil.cz – VIVmail.cz prezentoval digitálním agenturám chytrý e-mailing

V prostorách pražského baru Pípa – Beer Story představily společnosti VIVmail.cz a IBM zástupcům českých digitálních marketingových agentur možnosti a přínosy chytrého e-mailingu s pomocí platformy IBM Marketing Cloud (Silverpop).

VIVmail.cz prezentoval digitálním agenturám chytrý e-mailing

eProfil.cz

25.3.2016

Foto (zleva): Vladan Hejnic, zakladatel a ředitel společnosti VIVmail.cz a Derick Wiesner, evropský manažer IBM Commerce pro digitální marketingové agentury

 

Po úvodních prezentacích Vladana Hejnice a Dericka Wiesnera probíhala diskuse s prostorem pro individuální dotaz a networking. VIVmail.cz plánuje podobná neformální setkání pravidelně opakovat. Pro více informací o aktuálních akcích a chystaných eventech sledujte naše sociální sítě.

 

O společnosti VIVmail.cz

Společnost VIVmail.cz byla založena v roce 2013, aby převzala e-mailingové aktivity společnosti VIVnetworks.com (*2009). Když VIVmail.cz převzal začátkem roku 2013 aktivity v inteligentním e-mailingu, tak službu využívalo 12 klientů. Do 12 měsíců si tým VIVmail.cz vybralo už přes 35 firem. V současné době inteligentní e-mail marketing používá v ČR více jak 120 společností. Mezi klienty VIVmail.cz patří například ČEZ, Auto Esa, LevneELEKTRO, Feedo, O2, Nutricia, Tescoma, Vodafone, ČSOB a další. Společnost VIVmail.cz je také pořadatelem Emailing konference – jediné specializované konference v ČR, zaměřené na taktiky a technologie e-mailingové komunikace. Více informací na www.vivmail.cz.

 

Dále vyšlo na:

Foto (zleva): Vladan Hejnic, zakladatel a ředitel společnosti VIVmail.cz a Derick Wiesner, evropský manažer IBM Commerce pro digitální marketingové agentury

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na květen 2019: co třeba Den Star Wars – “Slevy útočí”?

V květnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je 1. máj nebo Den matek, čeká i například Den Star Wars. Nechte zaútočit vaše akce a slevy, to totiž není sci-fi.…

2 minuty

Plán na duben 2019: co třeba “zhulené Velikonoce?” Příležitost, jak se zaměřit na marži!

V dubnu nás, kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Velikonoce nebo Apríl, čeká i Mezinárodní den tance nebo spodního prádla – inspirujte se z dílny společnosti Triola. Dnes…

2 minuty