E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

Co je to personalizace pro nás?

Komunikujte jako lidé s lidmi a zvyšte výnos z e-mailingu...

Pro nás není personalizace oslovení jménem..

Dobrý den, Tomáši Růžičko,

 

Neprošvihněte akční nabídku v našem obchodě.  

 

Váš obchod který ví co chcete.

 

Pro nás je personalizace něco víc..

Dobrý den, Tomáši Růžičko,

přináším Vám nabídku, které neodoláte... Pro Vaší zahrádku jsem připravil nabídku kvalitních sekaček. Nezapomeňte využít své bonusové body (aktuálně 2052 bodů) na výběr dárků a výhod. Neváhejte se na mě kdykoliv obrátit. S přáním krásného víkendu.


Vladan Hejnic
Váš osobní obchodník
vladan.hejnic@vivmail.cz
+420 775 602 668

 

 

Personalizace obsahu newsletteru...

Dnes díky technologiím můžeme vygenerovat jednotlivé obsahy pro každého uživatele naprosto unikátně a protisknout je v reálném čase do odeslaných newsletterů.

Co je vše dnes možné generovat do newsletterů:

● Jméno, příjmení, oslovení, geo lokace, místo, město a další..
● Naposledy prohlédnuté produkty
● Naposledy nejlépe hodnocené či prodávané produkty
● Produkty z kategorie kde byl zákazník naposledy, případně kde strávil nejvíce času
● Příslušenství k hlavním výrobkům
● Opuštěný košík včetně ponechaných produktů
● Možnost využití GEO lokace ("Speciální nabídkou pouze pro Prahu")
● Dynamické bloky jako tagloud, novinky, recenze, hladina dopravy zdarma a další...
 

Emailing 2014 - Rozhovory - Co si o E-mail marketingu myslí marketéři

Tomáš Růžička, tehdejší markeťák Conrad.cz, presentuje výsledky e-mail marketingu s využitím technologie Silverpop...

Ukázka personalizovaného e-mailingu

Žlutě označené = dynamicky generovaný obsahPrvky podbarvené žlutou barvou je možné generovat unikátně pro každého konkrétního uživatele.
 
 

Hlavička Vašeho e-mailingu

Každá správná hlavička newsletteru by měla obsahovat LOGO a MENU. Již v mnoha A/B testech po celém světě je dokázáno, že tyto základní věci fungují velmi dobře.

Personalizovaný text psaný na míru dle věku, pohlaví, věrnostního programu a aktuální nabídky.

Důležitý je osobní přístup, doporučujeme tedy přiřadit každému zákazníkovi skutečnou reálnou osobu.

Prostor vedle loga jsme mnohokrát testovali - je zde velice efektivní použít například vaše certifikace a reference, zvlášť pokud jste mladý e-shop. Velice dobře funguje také znázorněné vyhledávání anebo TOP nabídka, tedy největší sleva z newsletteru.

Dynamický obsah

Generujte dynamické obsahy na základě chování uživatele na vašem webu. Postup si ukážeme na příkladu: Zákazník si prohlížel produkt A. Nehodil si jej do košíku, ale koukal na něj již dvakrát. Technologie Silverpop vyhodnotí, jestli k danému produktu existuje recenze, pokud ano, odešle zákazníkovi na produkt A recenzi.

Další příklady dynamických obsahů: naposledy hodnocené (nejprodávanější, nejnavštěvovanější, nejlépe hodnocené), z kategorie “kde byl zákazník nejdéle”, naposledy navštívené produkty, příslušenství k naposledy zakoupenému produktu a další...

Zde zakomponujte svůj standardní newsletter

Nikdo neříká přestaňte odesílat newsletter dvakrát týdně. Prodávejte dál, jenom těm newsletterům dejte duši a propojte je se zákazníkem.

Dynamický obsah a personalizovaná patička

Opět dynamický obsah, například naposledy navštívené kategorie, nebo kategorie podle scoring modelu uživatele

Dynamické prvky: menu dle uživatele, tagcloud dle uživatele, email na který je posláno obchodní sdělení pro jasnější a jednodušší odhlášení. Zákazníkův věrnostní program a body, kontakt na jeho obchodníka, mapka nejbližší pobočky/prodejny...

Prodejna a jak se k nám dostanete: Již dnes jsme schopni na základě informací o Vašem zákazníkovi do newsletteru dynamicky a unikátně pro každého uživatele vygenerovat nejbližší pobočku a cestu k ní.

Chci personalizovat