Dotyk BYZNYS – V opuštěných košících leží miliardy

Celé dvě třetiny online nákupů končí tím, že zákazník koupi nedokončí a opustí e-shop z různých důvodů ještě před samotným nákupem.

V opuštěných košících leží miliardy

Dotyk BYZNYS

21.3.2016

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty

Víte, jak může topování od Seznam.cz pomoci vašim e‑mailovým kampaním v Targitu?

Podle politiky nastavené společností Seznam.cz patří všechna obchodní sdělení doručována uživatelům jejich schránek (seznam.cz, email.cz, post.cz) do složky “Hromadné”. Pokud si uživatelé složku nevypnou nebo nenastaví k vaší doméně pravidlo třídění…

2 minuty