Cookies aneb internetové sušenky

Výraz “Cookie” je dnes již globálně známým slovem označujícím kulatou sušenku s čokoládovými kousky. Nás ale zajímá především ta Cookie, kterou v roce 1994 vymyslel programátor Lou Montulli. Cookies – internetové sušenky…

2 minuty

MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr Zdroj: Marketing&Media   Článek vyšel…

1 minuta

Computer – „Česko, země e-shopů!“

Dne 28.12.2015 vyšel v IT příloze časopisu Computer článek, kde náš CEO, Vladan Hejnic, popisuje aktuální stav e-shopů v ČR. Vladan vycházel z e-mailing analýzy z období vánočních kampaní a z čísel naší dceřiné společnosti…

1 minuta

Analýza newsletterů eshopů za 4. čtvrtletí 2015

Poslední díl analýzy roku 2015. 80 největších e-shopů u nás a jejich emailing v posledním kvartálu roku 2015. Analýza newsletterů eshopů za 4. čtvrtletí 2015 Díky naší monitorovací aplikaci VIVmonitor, která non stop sleduje aktivitu…

3 minuty

Litmus Report 2016 – Co čekat a na co se připravit

Rok 2016 bude znamenat velký krok kupředu a to nejen na poli e-mail marketingu. S příchodem nových e-mailových klientů, aplikací a operačních systémů přichází nová pravidla a politika. Na co se připravit a na co si dát pozor?…

3 minuty

E-mailing v roce 2016

Rok 2016 bude ve znamení automatizací, trigger kampaní a nových postupů pro akvizici. Připravili jsme pro vás přehled základních bodů a doporučení, aby jste věděli s čím počítat a mohli se náležitě připravit. E-mailing v roce 2016 Prodávat zboží…

2 minuty

IBM Marketing Cloud nově nabízí šablony

IBM již před nějakou dobou oznámilo, že bude v rozhraní Silverpop (dnes již IBM Marketing Cloud) nabízet několik základních šablon při tvorbě newsletterů. Konečně tento slib naplnili. Má to ovšem jeden háček…  …

1 minuta

Jak na efektivní Call To Action prvky

Základem úspěchu – tedy konverze – je zaujmout potenciálního zákazníka a “donutit” jej prokliknout se na produkt či landing page eventu. Jak vytvořit efektivní Call to Action prvek? Jak na CTA prvky Základem dobrého…

3 minuty

VIVmail a rok 2015

V březnu jsme zformovali současný tým, který se postaral o meziroční 100% nárust. Vybudovali jsme vlastní vývojový tým, pořádali konferenci s rekordní účastí a spostu dalších důležitých milestonů. VIVmail a rok 2015 –    …

1 minuta