Analýza newsletterů eshopů za 1. čtvrtletí 2016

Úvodní analýza roku 2016 za první kvartál. Společně se podíváme na e-mailing 80 největších e-shopů v ČR a na Slovensku. Analýza newsletterů e-shopů za 1. čtvrtletí 2016 Začátky roku jsou pro e-shopy ve znamení doprodejů, výprodeje skladových zásob…

3 minuty

4. E-mailing konference – Rozhovor s Petrem Cikánem

Stručný rozhovor s jedním ze speakerů na 4-mailing konferenci – Petr Cikán ze společnosti ACOMWARE. Petr vede tým e-mailinginových specialistů jedné z největších reklamních agentur u nás. Aktuálním trendem v e-mailingu je kvalita. Myslíte si (nebo máte…

1 minuta

MediaGuru.cz – Obraty e-mailingu i affiliate marketingu rostou

Přečtěte si rozhovor s naším CEO, Vladanem Hejnicem, ve kterém hodnotí aktuální stav výkonnosti e-mailingu a affiliate marketingu. Obraty e-mailingu i affiliate marketingu rostou Vladan Hejnic pro portál MediaGuru.cz dne 22.3.2016 Článek vyšel dne 22.3.2016. Naleznete…

1 minuta

4. E-mailing konference – Rozhovor s Pavlem Polou

Přinášíme Vám první exkluzivní rozhovor s jedním z řečníků na 4. E-mailingové konferenci. Pavel Pola působí jako e-mailing specialista ve společnosti Etnetera Activate, kde se již třetím rokem aktivně věnuje chytrému e-mailingu. Pavle, pro představu –…

2 minuty

Cookies aneb internetové sušenky

Výraz “Cookie” je dnes již globálně známým slovem označujícím kulatou sušenku s čokoládovými kousky. Nás ale zajímá především ta Cookie, kterou v roce 1994 vymyslel programátor Lou Montulli. Cookies – internetové sušenky…

2 minuty

MaM – Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr

Náš CEO, Vladan Hejnic, vydal rozhovor ve spolupráci s redakcí MaM. Hlavním tématem byl behaviorální e-mailing a zvýšení konverzního poměru e-mailingu Behaviorální e-mailing několikanásobně zvýší míru otevření i konverzní poměr Zdroj: Marketing&Media   Článek vyšel…

1 minuta

Computer – „Česko, země e-shopů!“

Dne 28.12.2015 vyšel v IT příloze časopisu Computer článek, kde náš CEO, Vladan Hejnic, popisuje aktuální stav e-shopů v ČR. Vladan vycházel z e-mailing analýzy z období vánočních kampaní a z čísel naší dceřiné společnosti…

1 minuta

Analýza newsletterů eshopů za 4. čtvrtletí 2015

Poslední díl analýzy roku 2015. 80 největších e-shopů u nás a jejich emailing v posledním kvartálu roku 2015. Analýza newsletterů eshopů za 4. čtvrtletí 2015 Díky naší monitorovací aplikaci VIVmonitor, která non stop sleduje aktivitu…

3 minuty

Litmus Report 2016 – Co čekat a na co se připravit

Rok 2016 bude znamenat velký krok kupředu a to nejen na poli e-mail marketingu. S příchodem nových e-mailových klientů, aplikací a operačních systémů přichází nová pravidla a politika. Na co se připravit a na co si dát pozor?…

3 minuty

E-mailing v roce 2016

Rok 2016 bude ve znamení automatizací, trigger kampaní a nových postupů pro akvizici. Připravili jsme pro vás přehled základních bodů a doporučení, aby jste věděli s čím počítat a mohli se náležitě připravit. E-mailing v roce 2016 Prodávat zboží…

2 minuty