FeedIT.cz – Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně

Velké sportovní události jako Mistrovství Evropy ve fotbale i uplynulé Mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně FeedIT.cz 10.6.2016   Velké sportovní…

2 minuty

VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15

Možná jste již postřehli, že letošní ročník IEA v kategorii Online Obchod vyhrál Welcome Proces společnosti Euronics, který jsme realizovali u nás ve VIVmail.cz VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15 3.6.2016 První místo v soutěži Internet…

1 minuta

Computer – Automatizace jako pomocník při lákání zákazníků

Automatizace je mimo skvělý konverzní poměr také přínosem pro databázi a tudíž i přínos z dlouhodobého hlediska. Mimo welcome proces je důležité implementovat i další kampaně a jít tak s dobou. Automatizace jako pomocník při lákání zákazníků Časopis Computer 20.5.2016…

2 minuty

Opuštěný košík – Téma automatizace pro rok 2016

Opuštěný košík je v posledních letech v oblasti e-commerce velmi probírané téma. Zejména s ohledem na skutečnost, že košík opustí v průměru 6 z 10 Vašich návštěvníků. Proč je tomu tak a jak na tuto situaci reagovat? Opuštěný…

2 minuty

Dotyk BYZNYS – V opuštěných košících leží miliardy

Celé dvě třetiny online nákupů končí tím, že zákazník koupi nedokončí a opustí e-shop z různých důvodů ještě před samotným nákupem. V opuštěných košících leží miliardy Dotyk BYZNYS 21.3.2016

1 minuta

MaM.cz – Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem

Článek na téma personalizovaného e-mailingu, který vyšel nejen na MaM.cz, ale i dalších předních portálech zabývajících se marketingem.   Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem MaM.cz 5.4.2016   Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již…

2 minuty

Podnikatel.cz – Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery

Určitě jste již někdy slyšeli pojem „responzivita“. Mobil je stále častěji využívané medium pro čtení e-mailů, brouzdání po internetu a dalších klíčových e-commerce scénářů. Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery…

2 minuty

tyInternety.cz – Dvě třetiny online nakupujících po sobě nechávají opuštěný košík. Prodejci tím přicházejí až o 6,5 miliardy

Opuštěný košík by již nyní měl být součástí každého e-shopu. Mimo uvítací kampaně je opuštěný košík nejvíce vynášející automatizací vůbec. Článek na téma potenciálu opuštěného košíku s naším CEO – Vladanem Hejnicem. Dvě…

2 minuty

iHNed.cz – Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím

Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím iHNed.cz 5.4.2016 Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již od roku 2013, nyní však nastává jejich boom. Dle statistik společnosti VIVmail.cz dnes automatizované e-mailingové kampaně využívá zhruba…

2 minuty

IBM Marketing Cloud Spring ’16 Release Notes

IBM se chystá vydat další z verzí IBM Marketing Cloud (dříve Silverpop) a mimo menší vizuální změny v rozhraní se můžeme těšit i na funkce jako je například změna obrázku po odeslání. IBM Marketing Cloud Spring ’16…

2 minuty