Dotyk BYZNYS – V opuštěných košících leží miliardy

Celé dvě třetiny online nákupů končí tím, že zákazník koupi nedokončí a opustí e-shop z různých důvodů ještě před samotným nákupem. V opuštěných košících leží miliardy Dotyk BYZNYS 21.3.2016

1 minuta

MaM.cz – Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem

Článek na téma personalizovaného e-mailingu, který vyšel nejen na MaM.cz, ale i dalších předních portálech zabývajících se marketingem.   Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem MaM.cz 5.4.2016   Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již…

2 minuty

Podnikatel.cz – Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery

Určitě jste již někdy slyšeli pojem „responzivita“. Mobil je stále častěji využívané medium pro čtení e-mailů, brouzdání po internetu a dalších klíčových e-commerce scénářů. Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery…

3 minuty

tyInternety.cz – Dvě třetiny online nakupujících po sobě nechávají opuštěný košík. Prodejci tím přicházejí až o 6,5 miliardy

Opuštěný košík by již nyní měl být součástí každého e-shopu. Mimo uvítací kampaně je opuštěný košík nejvíce vynášející automatizací vůbec. Článek na téma potenciálu opuštěného košíku s naším CEO – Vladanem Hejnicem. Dvě…

3 minuty

iHNed.cz – Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím

Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím iHNed.cz 5.4.2016 Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již od roku 2013, nyní však nastává jejich boom. Dle statistik společnosti VIVmail.cz dnes automatizované e-mailingové kampaně využívá zhruba…

2 minuty

IBM Marketing Cloud Spring ’16 Release Notes

IBM se chystá vydat další z verzí IBM Marketing Cloud (dříve Silverpop) a mimo menší vizuální změny v rozhraní se můžeme těšit i na funkce jako je například změna obrázku po odeslání. IBM Marketing Cloud Spring ’16…

2 minuty

FeedIT – Opuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy

Článek ze dne 14.3.2016, který se zabývá problematikou opuštěných košíků. Na českém trhu zůstává tato automatizace a její potenciál stále velmi nevyužitý. Opuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy 14.3.2016 Více než dvě třetiny online…

3 minuty

FeedIT.cz – Čtvrtá e-mailingová konference bude rekordní

Dne 9.3.2016 vydal portál FeedIT.cz zprávu o naší již 4. E-mailingové konferenci, jejíž účast se přiblížila rekordním 200 návštěvníkům. E-mailing konference letos bude 28. dubna Publikováno: 11. 03. Ve čtvrtek 28. dubna se bude ve Františkánském…

1 minuta

ChannelWorld.cz – Dvě třetiny zákazníků e-shopů nedokončí nákup, část jde ale „přemluvit“

Další z řady článků na téma opuštěného košíku, který se jednoznačně stává předním tématem e-mailingových automatizací za rok 2016. Dvě třetiny zákazníků e-shopů nedokončí nákup, část jde ale „přemluvit“ (VIVmail.cz) ChannelWorld.cz 15.3.2016 Více než…

2 minuty

Analýza newsletterů eshopů za 1. čtvrtletí 2016

Úvodní analýza roku 2016 za první kvartál. Společně se podíváme na e-mailing 80 největších e-shopů v ČR a na Slovensku. Analýza newsletterů e-shopů za 1. čtvrtletí 2016 Začátky roku jsou pro e-shopy ve znamení doprodejů, výprodeje skladových zásob…

4 minuty