2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study – Open Rate

Stejně jako studii z minulého roku rozebereme i tu letošní ve dvou článcích. V prvním se detailně podíváme na světový Open Rate a to jak dle lokace, tak i odvětví businessu. 2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study Vytvořila společnost…

4 minuty

ChannelWorld.cz – Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního

Podle analýzy společnosti VIVmail.cz tuzemské e-shopy reagují na současnou vlnu sportovních akcí. Newslettery nejprve žily hokejem, nyní se soustřeďují na fotbal. Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního ChannelWord.cz 11.6.2016 Podle analýzy společnosti…

2 minuty

FeedIT.cz – Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně

Velké sportovní události jako Mistrovství Evropy ve fotbale i uplynulé Mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Marketing e-shopů se veze na sportovní vlně FeedIT.cz 10.6.2016   Velké sportovní…

2 minuty

VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15

Možná jste již postřehli, že letošní ročník IEA v kategorii Online Obchod vyhrál Welcome Proces společnosti Euronics, který jsme realizovali u nás ve VIVmail.cz VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15 3.6.2016 První místo v soutěži Internet…

2 minuty

Computer – Automatizace jako pomocník při lákání zákazníků

Automatizace je mimo skvělý konverzní poměr také přínosem pro databázi a tudíž i přínos z dlouhodobého hlediska. Mimo welcome proces je důležité implementovat i další kampaně a jít tak s dobou. Automatizace jako pomocník při lákání zákazníků Časopis Computer 20.5.2016…

2 minuty

Opuštěný košík – Téma automatizace pro rok 2016

Opuštěný košík je v posledních letech v oblasti e-commerce velmi probírané téma. Zejména s ohledem na skutečnost, že košík opustí v průměru 6 z 10 Vašich návštěvníků. Proč je tomu tak a jak na tuto situaci reagovat? Opuštěný…

4 minuty

MaM.cz – Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem

Článek na téma personalizovaného e-mailingu, který vyšel nejen na MaM.cz, ale i dalších předních portálech zabývajících se marketingem.   Personalizovaný e-mailing roste stoprocentním tempem MaM.cz 5.4.2016   Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již…

2 minuty

Podnikatel.cz – Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery

Určitě jste již někdy slyšeli pojem „responzivita“. Mobil je stále častěji využívané medium pro čtení e-mailů, brouzdání po internetu a dalších klíčových e-commerce scénářů. Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery…

3 minuty

tyInternety.cz – Dvě třetiny online nakupujících po sobě nechávají opuštěný košík. Prodejci tím přicházejí až o 6,5 miliardy

Opuštěný košík by již nyní měl být součástí každého e-shopu. Mimo uvítací kampaně je opuštěný košík nejvíce vynášející automatizací vůbec. Článek na téma potenciálu opuštěného košíku s naším CEO – Vladanem Hejnicem. Dvě…

3 minuty

iHNed.cz – Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím

Inteligentní e-mailing roste díky pokročilým technologiím iHNed.cz 5.4.2016 Systémy pro inteligentní e-mailing využívají české firmy již od roku 2013, nyní však nastává jejich boom. Dle statistik společnosti VIVmail.cz dnes automatizované e-mailingové kampaně využívá zhruba…

2 minuty