GDPR – informace v kostce

Kvapem se to blíží. Ani ne za rok vstoupí v platnost obecné nařízení Evropské unie GDPR, které přinese zcela nová práva a povinnosti v kontextu ochrany osobních údajů, a tím…

7 minut

Puzzle jménem „preheader”

Minulý týden jste se mohli na našem blogu dočíst o kouzlu předmětu: představili jsme vám několik mýtů a tipů, jak s předmětem pracovat a na co se doopravdy zaměřit. Jinými…

4 minuty

E-mail marketing dnes a zítra – inovace, data a trendy

Je za námi polovina roku 2017 a e-mail marketing, ta „ambiciózní šelma” přímého marketingu, se pohybuje opět po trochu jiné „technické krajině“, která se bez nejmenšího varování může zas a…

7 minut

Kouzlo předmětu – mýty a tipy

Internet je plný zaručených tipů, jak pracovat s předmětovou řádkou newsletterů tak, aby její dopad na respondenta byl co nejpozitivnější. Paradoxně je ale kouzlo předmětu opředeno řadou mýtů, přičemž naslouchání…

5 minut

Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání?

Jak využít významná data v roce pro Vaše podnikání? Je těžké uvěřit, že jsme již v polovině roku 2017. Červen je perfektní dobou pro zhodnocení prvních měsíců svého podnikání a…

2 minuty

Rok 2016 byl pro VIVmail.cz zlomový

Firma změnila své portfolio nabízených produktů, rozšířila služby, prodává do zahraničí a pomohli jsme 8mi konferencím, které jsme sponzorovali a podpořili přednáškou nebo workshopem. Tyto změny byly velmi náročné na výkon všech kolegů, kdy…

3 minuty

Audit vašeho e-mailingu: Na co všichni zapomínají!

V Ostravě na Marketing Festivalu jsme měli dopolední workshop o tom, jaké jsou možnosti e-mailingu a jak dosahovat lepších výsledků, a praktická ukázka nastavení Google Analytics pro e-mail marketing. Filip Mejzlík provedl účastníky všemi oblastmi (od…

2 minuty

2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study – Analýza zařízení

V posledním dílu analýzy Benchmark studie společnosti IBM se podíváme na zařízení a platformy, které zákazníci používají ke čtení e-mailů. 2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study IBM Marketing Cloud V minulých dílech jsme se podívali…

5 minut

2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study – Vánoční kampaně a co očekávat?

Blíží se vánoční sezóna a spolu s ní nejvíce produktivní období roku. Co vlastně od zákazníků očekávat ohledně aktivity zákazníků. Podíváme také na porovnání s mimo-sezonním e-mailingem a to opět v globálním měřítku. 2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study…

3 minuty

2016 Email Marketing Metrics Benchmark Study – Click Rate

V minulém článku jsme se podívali na metriku Open Rate, která poukazuje na aktivitu zákazníků napříč všemi odvětvími. Další důležitou metrikou je také CTR neboli Click-Through Rate a CTOR – Click-To-Open Rate. 2016 Email…

4 minuty