E-mail marketing, strategie, analýza, design, automatizace ...
Infolinka: +420 277 775 868 Poradíme zdarma

E-mailing Blog

Odebírat články přes RSS
Sedmí díl emailing etikety o e-mail marketingu
24.08.2015

Emailing etiketa #7 Typografie jako součást života markeťáka - E-mail marketing a typografie

Každý markeťák by si měl osvojit termín typografie, a to nejen v emailingu či v e-mail marketingu. Na wikipedii si můžete přečíst dlouhosáhlé povídání o tom, co to typografie je. Samozřejmě i v oblasti internetové má typografie také svá pravidla. Tím prvním je, že obsah je král. A nejen to, zákazníci by jej měli být schopni jednoduše vstřebat a pochopit. Co je tedy třeba si uvědomit?

Celý článek
Emailing etiketa testování a trekování
03.08.2015

emailing etiketa #5 - TESTUJTE! Chcete-li se ze svých chyb poučit, musíte je nejprve odhalit. Trekování a UTM parametry jsou důležité.

Uživatelé internetu jsou zahlceni obrovským množstvím informací, bannerů, komerčních sděleních, newsletterů a dokonce i SMS. V dnešní době platí, že pokud zákazníkovi do prvních deseti vteřin neumožníte pochopit pointu vašeho sdělení nebo se vám nepodaří vyvolat v něm zájem, odejde. To je také hlavní důvod toho, proč je nezbytné testovat téměř vše, co je možné testovat.

Celý článek
Newsletter Rossmann
22.07.2015

emailing etiketa #3 - Slevové kódy v newsletteru musí být označitelné...

Vážení přátelé e-mail marketingu a emailingu, chtěl bych Vás touto cestou poprosit o jednu maličkost. Když odesíláte newsletter a v daném newsletteru je slevový kód, dejte tento kousek do HTML. Není to tak obtížné, klidně používejte dál photoshop řez, ale upravte jej takovým způsobem, abyste zápis v tabulce mohli nahradit částí kódu.

Celý článek
Emailing etiketa díl druhý
20.07.2015

emailing etiketa #2 - Nezapomínejte na preheader! Aneb první věta v newsletteru: “Nezobrazují-li se Vám informace správně, klikněte prosím >zde<!”

Opakování je matka moudrosti, a proto bych rád připomněl, že i v dnešní době se můžeme stále setkat s mnoha newslettery bez preheaderu, případně se starým preheaderem. Právě zde se dělá nejvíce chyb, neboť preheader většinou není vidět v korektuře, a proto se na něj často zapomíná. Z tohoto důvodu byste tedy měli mít stále na paměti, že preheader Vám dává možnost rozvinout úderný předmět newsletteru a také jej doplnit.

Celý článek
emailing eitketa - pravidlo první
11.07.2015

emailing etiketa #1 - Do předmětu mailu napište co nejsrozumitelněji, proč píšete, případně co potřebujete

V tomto příspěvku se podrobněji zaměříme na emailingovou etiketu. Prvním a stěžejním prvkem, kterým začíná váš newsletter je jeho předmět. Proto musíte mít na paměti, že předmět v podstatě rozhoduje o tom, zda si zákazník váš newsletter otevře. Vzpomeňte si, kolik hodin trávíte tvorbou newsletterů, nevhodný předmět může pokazit celou vaši práci.

Celý článek