Můj plán na leden 2020: pomoci tuleňům a navštívit Reshoper 🎯

Co nás čeká v lednu? Čínský nový rok ve znamení “krysy”, mezinárodní den tuleňů, lachtanů a velryb, největší český veletrh z oblasti e‑commerce Reshoper 2020 a nemůže chybět ani novoroční setkání Komunity…

4 minuty

E-mailem k srdci zákazníka

Jak namíchat správný koktejl výkonnosti a efektivity ve světě e-mailingu. E-mail marketing v největším čistě internetovém obchodu s léky ve střední Evropě, Lékárna.cz, dosáhl s koncem roku 2018 pomyslného vrcholu ve světě výkonnosti…

3 minuty

Plán na prosinec 2019: máte právo “hodit se do gala” a užít si krásné Vánoce

Co nás čeká a nemine v prosinci? Kromě Mikuláše nebo Silvestra například Den lidských práv, který přímo vybízí k tématické kampani. A samozřejmě Vánoční svátky a čas pohádek. Takže i příležitost na pohádkovou kampaň…

2 minuty

Jak na automatizace – 4. díl: Proč?

Původně jsem myslel, že tento miniseriál bude mít tři díly. Komu? Kdy? Co a jak?, ale když jsem ho dopsal, napadlo mě ještě jedno téma. A to Proč? Pomohou vám v rozhodování, zda se automatizacemi vůbec zabývat…

2 minuty

Kouzelné slovo “sleva”

Laciná cesta, jak draze uplácet své zákazníky. E‑mailing je velmi silný a ambiciózní kanál z pohledu výkonnosti a stejně tak i efektivity. Tečka. Osvobodil se ze škatulky “výkonostního kanálu na okraji marketingového mixu” a s úsměvem na tváři si ponechal titul nejvýkonnějšího kanálu z pohledu PNO…

3 minuty

Plán na listopad 2019: WebTop100 a Affiliate konference

V listopadu nás kromě již klasických příležitostí pro tematické kampaně jako jsou Black Friday nebo Svatý Martin na bílém koni čeká i zajímavé příležitost netradičně uchopit Světový den mužů…

3 minuty

Jak na automatizace – 3. díl: Co a jak?

V předchozích dílech Komu? a Kdy? jsme si na základě dat pečlivě zanalyzovali zákazníky, našli jsme příležitosti pro zajímavé automatizace, definovali jsme si cíle, zákazníky rozřadili do segmentů a ujasnili jsme si dobu odeslání. Teď přichází na řadu vytvoření toho, co uvidí zákazník. Tzn. šablony, předmětů, textů..

2 minuty

Jak na automatizace – 2. díl: Kdy?

V prvním díle miniseriálu o automatizacích jste se mohli dočíst, jak se dívat na databázi svých zákazníků a jak ji segmentovat. S tím je velmi úzce spjato vhodné nastavení času odeslání, respektive co se má stát, aby se kampaň odeslala…

2 minuty

Plán na říjen 2019: hlavně Nevypustit Duši!

V říjnu nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Helloween, Světový den zvířat nebo Mezinárodní den úsměvu čekají i zajímavé příležitosti pro…

2 minuty

Jak na automatizace – 1. díl: Komu?

Na automatizacích je nejlepší to, že pracují za vás. Večer po práci, když jste na vínu s přáteli. O víkendu, když vezmete rodinu na výlet nebo v neděli ráno, když se vám nechce vstávat a ještě lenošíte v posteli. Pracují pořád…

2 minuty