Kouzelné slovo “sleva”

Laciná cesta, jak draze uplácet své zákazníky. E‑mailing je velmi silný a ambiciózní kanál z pohledu výkonnosti a stejně tak i efektivity. Tečka. Osvobodil se ze škatulky “výkonostního kanálu na okraji marketingového mixu” a s úsměvem na tváři si ponechal titul nejvýkonnějšího kanálu z pohledu PNO…

3 minuty

Plán na listopad 2019: WebTop100 a Affiliate konference

V listopadu nás kromě již klasických příležitostí pro tematické kampaně jako jsou Black Friday nebo Svatý Martin na bílém koni čeká i zajímavé příležitost netradičně uchopit Světový den mužů…

3 minuty

Jak na automatizace – 3. díl: Co a jak?

V předchozích dílech Komu? a Kdy? jsme si na základě dat pečlivě zanalyzovali zákazníky, našli jsme příležitosti pro zajímavé automatizace, definovali jsme si cíle, zákazníky rozřadili do segmentů a ujasnili jsme si dobu odeslání. Teď přichází na řadu vytvoření toho, co uvidí zákazník. Tzn. šablony, předmětů, textů..

2 minuty

Jak na automatizace – 2. díl: Kdy?

V prvním díle miniseriálu o automatizacích jste se mohli dočíst, jak se dívat na databázi svých zákazníků a jak ji segmentovat. S tím je velmi úzce spjato vhodné nastavení času odeslání, respektive co se má stát, aby se kampaň odeslala…

2 minuty

Plán na říjen 2019: hlavně Nevypustit Duši!

V říjnu nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Helloween, Světový den zvířat nebo Mezinárodní den úsměvu čekají i zajímavé příležitosti pro…

2 minuty

Jak na automatizace – 1. díl: Komu?

Na automatizacích je nejlepší to, že pracují za vás. Večer po práci, když jste na vínu s přáteli. O víkendu, když vezmete rodinu na výlet nebo v neděli ráno, když se vám nechce vstávat a ještě lenošíte v posteli. Pracují pořád…

2 minuty

Setkání pohledem Janka Žežuly | 11.6.2019

Komunita Targito sdružuje zkušené markeťáky, kteří se věnují e-mailingu. Je otevřená široké veřejnosti, ale největší benefity přináší přímo svým klientům…

4 minuty

Plán na září 2019: (ne)BUĎTE vále(CZECH)

V září nás kromě již klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně jako jsou Začátek školního roku (probouzí se i Komunita Targito) nebo První podzimní den čekají i zajímavé příležitosti jako…

3 minuty

Je důležité být snílkem

Startují kampaně „back to school“ a účel opět světí prostředky. Pryč jsou doby, kdy e -mailing spadal do škatulky výkonnostního marketingu. On sám tam nechtěl být. Snad jen…

3 minuty

Plán na červenec a srpen 2019: co třeba „To pravé pro leváky“

V červenci a v srpnu nás kromě školních prázdnin a vytoužených dovolených čekají i klasické příležitosti pro tématické marketingové kampaně, jako je Mezinárodní den čokolády, Den suchého zipu nebo právě Den…

2 minuty