Audit vašeho e-mailingu: Na co všichni zapomínají!

V Ostravě na Marketing Festivalu jsme měli dopolední workshop o tom, jaké jsou možnosti e-mailingu a jak dosahovat lepších výsledků, a praktická ukázka nastavení Google Analytics pro e-mail marketing.

Filip Mejzlík provedl účastníky všemi oblastmi (od nastavení po rozesílku) e-mailingu a ukázal, kde se nejčastěji dělají chyby a na co se obvykle zapomíná. Součástí prezentace byly také názorné ukázky, jak si všechno v e-mailingu správně nastavit a zkontrolovat. Posluchači se dozvěděli, kde se nejčastěji dělají chyby a jak se zorientovat se ve svém e-mailingu. Důležité je podle Filipa ujasnit si, co je nutné udělat proto, aby váš e-mail začal vydělávat.

V praktické ukázce se Lucie Kuželíková věnoval správnému nastavení Google Analytics pro e-mail marketing, tomu co má a nemá smysl měřit v e-mailingových kampaních a jak přizpůsobit reporty pro efektivní rozhodování. Lucie se věnovala také KPI pro jednotlivé fáze e-mailingových kampaní. Účastníci se dozvěděli, co je zakázané sledovat, jak funguje měřící protokol pro e-maily, jak dostat data z e-mailingových systémů a vlastních databází do Google Analytics. Od sběru dat pak workshop přešel k tvorbě reportů na míru, počítaným metrikám a vlastním dimenzím a metodologií A/B testování vstupních stránek pomocí nástroje Experimenty v Google Analytics.

Jan Baštýř dále mluvil o detailech technického nastavení domény a její autentizace před službami, které přijímají vaše hromadné e-maily, co znamenají a jak nastavit DNS, MX záznamy, DMARC, DKIM, FBL a jak whitelistovat a to nejen v ČR, ale i v okolních zemích, USA a Evropě vůbec. Jan také ukázal, jak se vyhnout možným postihům ÚOOÚ a naštvaným zákazníkům. Radek Schramhauser všechny zúčastněné zasvětil do tématu správného nastavení e-mailingové šablony a ukázal na jaké prvky nesmíme zapomínat. Na závěr došlo i na tajné tipy pro lepší výsledky e-mailingu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na červen 2019: co třeba “Chyťte zlatou rybku”?

V červnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je Den dětí nebo Den otců, čeká i Světový den rybářství. Chyťte zlatou rybku a splňte vašim zákazníkům tři přání! Pozor,…

2 minuty

Plán na květen 2019: co třeba Den Star Wars – “Slevy útočí”?

V květnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je 1. máj nebo Den matek, čeká i například Den Star Wars. Nechte zaútočit vaše akce a slevy, to totiž není sci-fi.…

2 minuty