3+1 rad jak snížit počet odhlášených z vašeho newsletteru

Segmentovat na Extrémně aktivní, Velmi aktivní, Aktivní a Pasivní dle frekvence – to vás přiměje více přemýšlet nad obsahem, který uživateli zasíláte. Dle průzkumu společnosti Litmus: Dvě třetiny (67 %) respondentů průzkumu Litmus se odhlásilo ze zasílání e-mailingu, protože dostávali mnoho e-mailů nebo byl jejich obsah irelevantní, jen o málo méně (65 %) zrušilo odběr, protože už je příslušná značka či její nabídka nezajímala.


1) 100 % Responsivita – využijte Targito, VIVgenerator, Litmus nebo Email On Acid

Více než polovina (51 %) lidí se podle průzkumu někdy odhlásila, protože zasílané zprávy nebo web se špatně zobrazovaly na smartphonu.


2) Využívejte zákaznickou zpětnou vazbu

Dalším častým důvodem, který uvedlo 41 % uživatelů, byl případ, kdy se odhlásili z e-mailingu, protože měli špatnou zkušenost se zákaznickou podporou. E-mailing není jen o promoakcích, ale i o inteligentních a automatických dotazech na spokojenost uživatele s nákupem. Zde můžeme dle našich zkušeností doporučit řešení CustomerGauge nebo InsightSofa – psali jsme o nich více ZDE.

Z důvodu špatné zkušenosti se značkou se někdy odhlásilo z e-mailingu 51 % Mileniálů (18-29 let), tedy o 10 procentních bodů více než byl celkový průměr. Je tedy třeba v zjišťování spokojenosti sledovat věkové skupiny odděleně. Oni totiž Mileniálové jsou loajálnější, když jsou se značkou spokojeni. Neboť naopak o 5 procentních bodů méně Mileniálů se odhlásilo, protože ztratili o značku či její nabídku zájem.


3) Závěr k Mileniálům?

U mladších lidí je patrné, že jim méně vadí, pokud dostanou e-mail, který je v danou chvíli moc nezajímá, chtějí zůstat v obraze. Ale naopak mnohem silněji reagují na špatné zkušenosti.


Co dodat závěrem?

Každý detail se počítá a ovlivní výsledek, nic víc, nic míň. A je jen na vás, jak se k tomu postavíte! Slibovali jsme balíček 3+1 rad, ta poslední zní: nejefektivnějším řešením, které zaručuje výsledky je svěřit se do rukou odborníků, a to v jakémkoliv oboru. Zeptejte se nás, jak vám můžeme konkrétně s jednotlivými body pomoci na filip.mejzlik@vivmail.cz (náš obchodní ředitel).

Další články, které by vás mohly zajímat

Plán na červen 2019: co třeba “Chyťte zlatou rybku”?

V červnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je Den dětí nebo Den otců, čeká i Světový den rybářství. Chyťte zlatou rybku a splňte vašim zákazníkům tři přání! Pozor,…

2 minuty

Plán na květen 2019: co třeba Den Star Wars – “Slevy útočí”?

V květnu nás, kromě klasických příležitostí pro tématické marketingové kampaně, jako je 1. máj nebo Den matek, čeká i například Den Star Wars. Nechte zaútočit vaše akce a slevy, to totiž není sci-fi.…

2 minuty